ניצחון לאלופה במשחק ההכתרה

מכבי ת"א השלימה ניצחון רביעי העונה על נתניה. ב"ש צמצמה את הפער מהיהלומים לנקודה

הערב יצאו לדרך המחזור האחרון (33) בפלייאוף התחתון וה-34 בעליון של ליגת ג'פניקה. במסגרת משחקי הצמרת, פתח את היום משחק ההכתרה הרשמי של מכבי תל אביב, בו האלופה אירחה את מכבי נתניה בשעה 18:00. כעשר דקות לסיום המחצית הראשונה, יונתן כהן הגביה כדור לרחבה, איתי שכטר התמקם טוב ונגח פנימה את היתרון של המארחים. עשר דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, אנריק סאבוריט קיבל כדור באגף, מסר לדור פרץ שעמד על סף הרחבה, הקשר הניף את הרגל ושלח כדור אדיר לרשת של דני עמוס, בדרך להכפלת היתרון. עם סיום המשחק התקיים טקס ההכתרה הרשמי, בו הניפו הצהובים-כחולים את צלחת האליפות והוענק לשחקן העונה, דור מיכה, הפרס האישי שלו.

בשעה 20:00 משחק נוסף במסגרת הפלייאוף העליון החל ובו בני יהודה תל אביב אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. המשחק התנהל בקצב טוב כשכבר בדקה ה-25 שי קונסטנטין ניגש לבעיטה חופשית ושלח כדור נהדר פנימה לרשת של אוהד לויטה. לא עברו יותר מארבע דקות וחאתם עבד אלחמיד הצליח לכבוש לזכות האדומים ולהשוות. שש דקות נוספות חלפו ומלך השערים של הליגה עד כה, בן שהר, הוסיף עוד אחד למאזנו והשלים מהפך של הדרומיים. את שני השערים הללו בישל ג'ון אוגו והאורחים ירדו לחדר ההלבשה ביתרון, הרבה בזכותו. במחצית השנייה הקצב מעט נרגע, עד הדקה ה-71, בה מאור מליקסון קיבל כדור ברחבה, ניער מעליו את השומר שלו ושלח כדור מסובב יפה פנימה. שמונה דקות לאחר מכן דור ג'אן, שנכנס כמחליף קודם לכן, דייק מהנקודה הלבנה ונתן תקווה לכתומים לחזור למשחק, אך הם לא השכילו לכבוש שער נוסף וסיימו את המשחק ללא נקודות. ב"ש חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והיא רחוקה כעת נקודה אחת בלבד ממכבי נתניה, שנמצאת במקום השלישי. המארחים לעומת זאת, ספגו 13 שערים בששת המשחקים האחרונים והתרחקו מהמירוץ על הכרטיס לאירופה.

חצי שעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, החל גם המפגש בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, יעקב בריהון הגביה כדור קרן, שבסופו של דבר הגיע לאנתוני וראן והחלוץ כבש מקרוב. בדקה ה-75 כדור שנהדף הגיע ליוג'ין אנסה, שבעט טוב פנימה והשווה את התוצאה. השוויון החזיק ארבע דקות בלבד, עד שדוד קלטינס רץ קדימה, שלח טוב את וראן והחלוץ השלים צמד בדרך להחזיר לצהובים מהבירה את היתרון. התוצאה נשמרה עד לסיום ובית"ר סיימה את העונה בראש הפלייאוף התחתון.

הוסיפו תגובה