הושלם המחזור ה-31 בפלייאוף העליון

מכבי חיפה גברה בחוץ על ב"ש ולקחה ממנה את המקום השני, ניצחון בכורה לנתניה בפלייאוף

המחזור ה-31 בפלייאוף העליון זימן שלושה משחקי אמצע השבוע בשני ובשלישי. המפגש אשר הוציא אותו לדרך הביא את מכבי חיפה לאצטדיון טוטו טרנר להתארח אצל הפועל באר שבע למשחק המרכזי. בדקה ה-25 אריק סאבו ראה את הכרטיס האדום והשאיר את הדרומיים בעשרה שחקנים. הירוקים לא הספיקו לנצל את היתרון המספרי, מכיוון שלאחר חמש דקות בלבד גם אטיין ריינן הורחק ומאזן הכוחות הושווה. אחרי מחצית ראשונה מלאה באירועים, בחלק השני הרוחות רגעו, עד שבדקה ה-84 קרים פריי יצא במהירות למתפרצת באגף שמאל, מצא במרכז הרחבה את שון וייסמן, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן והחלוץ לא התבלבל מול אוהד לויטה בדרך לשער הניצחון של האורחים. החיפאים רשמו את ניצחונם השני העונה בטרנר וזאת מתוך שלושה הפסדים סך הכל של האדומים במגרשם הנוכחי. בזכות הניצחון, הירוקים חלפו על פניהם של המארחים ועלו למקום השני על חשבונם.

בשלישי התקיימו שני המשחקים הנוספים. במוקדם מביניהם, מכבי נתניה אירחה בביתה את הפועל חדרה. הצהובים פתחו בסערה: כבר לאחר שש דקות מוחמד זבידאת שלח כדור טוב למרכז הרחבה, שם היה יאחמיר היקה, שהשתלט טוב וכבש את שער הבכורה שלו בישראל. לא עברו יותר מארבע דקות נוספות וגיא מלמד שלח מסירת עומק למוטי ברשצקי והקשר מול חביב אוחיון גילגל פנימה והכפיל את היתרון. היהלומים לא עצרו כאן, בדקה ה-27 שוב היקה קיבל כדור במרכז הרחבה ושלח אותו פנימה, השלים צמד והוריד את המארחים למחצית ביתרון מבטיח. בחלק השני של המשחק המגמה השתנתה, ג'ורג' פוצ'יבה כבש בדקה ה-52 והחזיר את האדומים למשחק. בדקה ה-75 לוסיו מרניאו הוסיף שער  נהדר משלו אחרי מסירה טובה של מנשה זלקה ונתן לאורחים תקווה, אך גם הלחץ שהפעילו בדקות הסיום, בתוספת כרטיס אדום שנשלף אל עבר ניקו אולסק בתוך תוספת הזמן, לא עזרו להם והמארחים הצליחו לשמור על התוצאה. זה היה ניצחון הבכורה של הנתנייתים בפלייאוף העליון.

במפגש שנעל את מחזור הפלייאוף העליון, בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את מכבי תל אביב בתקווה לשחזר את הניצחון מחצי גמר הגביע. בפועל, הצהובים היו אלו שיצאו כשידם על העליונה: בדקה ה-34 דן מורי ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו והשאיר את הכתומים בחיסרון מספרי. ארבע דקות לאחר מכן האלופה כמעט ניצלה את זה כשנשרק פנדל לטובתה, עומר אצילי ניגש לבעוט אותו אך מעד ולא פגע בכדור טוב. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה זה הגיע, אבי ריקן ניצל מסירה של איתי שכטר וכבש את השער הראשון במשחק. על סף סיום המשחק יונתן כהן הכפיל וקבע ניצחון של התל אביביים, הכתומים עם שלושה הפסדים העונה לאורחים.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה