קרב על המקום השני בין ב"ש למכבי חיפה

האדומים יארחו את הירוקים כששתי נקודות מפרידות ביניהם. נתניה תנסה לחזור למאבקי הצמרת

מחר יצא לדרך המחזור ה-31 של הפלייאוף העליון עם המשחק המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי חיפה באצטדיון טוטו טרנר. האדומים סופרים כבר שישה נצחונות בשמונת המשחקים האחרונים. כעת, הם ינסו להביא את היכולת הטובה מהתקופה האחרונה למפגש מול הירוקים, על מנת לשמור על המקום השני בו הם נמצאים כרגע. האורחים מהכרמל ממוקמים שתי נקודות בלבד מתחתם ואחרי שניצחו במחזור האחרון לראשונה במסגרת הפלייאוף, הם יקוו לצאת לדרך חדשה ולייצר רצף חיובי, שאולי יתן להם את המקום השני כבר לאחר המפגש הזה.

למחרת, בשלישי, שני משחקים נוספים יתקיימו, כאשר במוקדם מביניהם מכבי נתניה תארח את הפועל חדרה. הצהובים בכושר לא טוב לאחרונה, כאשר לצד ההעפלה לגמר גביע המדינה הם לא הצליחו לנצח במסגרת הליגה כבר חמישה משחקים ברציפות. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יודעים שנכון לעכשיו החלום על המקום שמוביל לאירופה מתרחק וכדי להשאיר אותו קרוב, הם חייבים להשיג ניצחון ראשון במסגרת הפלייאוף. האורחים מנגד, גם כן לא בכושר טוב ובמאזנם ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים. אמנם המקום באירופה פחות ריאלי עבורם, אבל הם בהחלט ירצו לסיים את העונה בטעם טוב ולקחת נקודות במשחקי הצמרת הקרובים.

בשעה 20:30 יחל המפגש בין בני יהודה תל אביב למכבי תל אביב באצטדיון המושבה. הכתומים הצליחו בשבוע האחרון לעלות למקום הרביעי על חשבונה של נתניה, לאחר שחזרו לנצח אחרי שני משחקים והם יקוו להמשיך במומנטום החיובי כדי להישאר חלק משמעותי מהמאבק על הכרטיס לאירופה. המשימה שלהם לא צפויה להיות פשוטה, שכן מולם תתייצב האלופה, אשר נותרה בלתי מנוצחת בליגה עד היום והיא לא תעשה להם את החיים קלים. עם זאת, המארחים היו היחידים שהצליחו לנצח העונה את הצהובים, כאשר גברו עליהם בשלב חצי גמר גביע המדינה ולכן הם יכולים לבוא מעודדים ועם תקווה להיות הראשונים שמנחילים לשחקנים של ולדימיר איביץ' הפסד גם בליגה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה