מחזור סיום העונה הסדירה בלאומית

מחר הוא יצא לדרך כשבמוקד מפגש הצמרת בין שתי הראשונות בטבלה, קטמון ונצרת עילית

מחר יפתח המחזור ה-30 והאחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית, כאשר כל המשחקים במסגרתו ישוחקו במקביל בשעה 16:00. במוקד, השנייה בטבלה הפועל קטמון ירושלים תארח את המוליכה הפועל נצרת עילית לקרב צמרת. שתי הקבוצות לא מציגות יכולת מאוד מרשימה לאחרונה ויהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח להתעלות על הכושר מהמשחקים האחרונים, כדי להגיע בעמדה טובה יותר לחלק האחרון של העונה, כאשר האדומים מהבירה יודעים שתוצאה לא טובה עלולה להוריד אותם מהמקום השני. מפגש צמרת נוסף יזמן את הפועל כפר סבא למשחק חוץ מול סקציה נס ציונה. לשתי הקבוצות יש מספר נקודות זהה ושתיהן פספסו השבוע הזדמנות להתקרב לפסגה. כעת, כל אחת מהן תרצה לצאת עם שלוש הנקודות על מנת להצהיר כוונות לקראת משחקי הפלייאוף ואולי אפילו לתפוס את המקום השני בתום העונה הסדירה.

קרב מעניין נוסף צפוי, כאשר הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל פתח תקווה. שתי הקבוצות נמצאות בכושר מהטובים בליגה בתקופה האחרונה ולמרות שישחקו בפלייאוף התחתון, הן יכולות להיות מעודדות מהיכולת שהן מציגות. המלאבסים מחזיקים ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד וינסו להמשיך את המומנטום ואילו לאדומים נקטע רצף של שלושה נצחונות עם הפסד במחזור האחרון והם יקוו לחזור למומנטום החיובי ולהיחלץ מאיזור הסכנה. עוד באותה השעה, הפועל עפולה תארח את הפועל עכו. המארחים יכולים בתרחיש מסוים לתפוס את המקום השני הנכסף והם יעשו הכל כדי לקחת את הנקודות ממשחק הבית הזה, כדי להוכיח שהם חלק משמעותי במאבקי הצמרת. 

עוד בתחתית, הפועל ניר רמת השרון תארח באצטדיון גרונדמן את הפועל איכסל עמאד. בין השתיים מפרידות שתי נקודות בלבד, המארחים נמצאים מעל הקו האדום אך ורק בזכות הפרש שערים והם יודעים שאם לא ינצחו, הם עלולים למצוא את עצמם מתחתיו. מנגד, האורחים מסתכלים על כל הליגה מלמטה ואם יפסידו, הם יכולים לשקוע עמוק יותר בבור שיהיה להם קשה לצאת ממנו. מי שתנסה לנצל את התוצאה במשחק הזה היא הפועל בני לוד רכבת, שתארח את הפועל ראשון לציון. המארחים ממוקמים כרגע במקום אשר מוביל לליגה א' בסיום העונה, אבל יודעים שניצחון במפגש עם הקבוצה מעיר היין והם יכולים לברוח משם לקראת הישורת האחרונה של העונה.

במשחקים הנוספים שיערכו במקביל, מכבי אחי נצרת תארח באצטדיון עילוט את הפועל עירוני אשקלון ובית"ר תל אביב רמלה תצא למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן אסי.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה