נצרת עילית תנסה לשמור על הפער בפסגה

המחזור הלפני אחרון לעונה הסדירה בלאומית ימשיך מחר, קטמון וכפ"ס ינסו להתקרב אל צפוניים

המחזור ה-29 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית החל לפני שבוע וחצי עם המשחק בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל בני לוד רכבת, שהוקדם בעקבות פגרת הנבחרות ובו ניצחה לוד בתוצאה 3-1. מחר הוא ימשך כאשר ארבעה מפגשים נוספים יערכו במקביל. המוליכה הפועל נצרת עילית הגדילה בשבוע האחרון את הפער בפסגה לשש נקודות ושמונה מהמקום השלישי והיא תנסה להמשך במגמה הזו, כשתארח את הפועל רמת גן אסי באצטדיון גרין. האורדונים מצידם, יוכלו להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון אם ינצחו והם לא ירצו לשמוט נקודות במפגש הזה. במקביל, השנייה בטבלה הפועל קטמון ירושלים תנסה להתקרב כשתצא למשחק חוץ בעילוט אצל הפועל איכסל עמאד. מדובר בקרב קצוות, שכן המארחים נמצאים במקום האחרון והם יודעים כי אם לא יתעוררו בהקדם, הם עלולים למצוא את עצמם יורדים חזרה לליגה א', לאחר עונה אחת בלבד בלאומית.

עוד באותה השעה, הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל עפולה. המלאבסים נמצאים בתקופה נהדרת, כאשר במאזנם שלושה נצחונות רצופים, ולאחר שהצליחו למחוק את המינוס איתו פתחו את העונה ולברוח מהתחתית, כעת הם ירצו לשמור את הסיכוי שלהם אולי להשתחל ברגע האחרון לשמינייה הראשונה לפני חלוקת הליגה. האורחים מנגד, רחוקים שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגת ג'פניקה והם לא צפויים לעשות להם חיים קלים, מכיוון שכל נקודה חשובה להם. במשחק הנוסף שיתקיים במקביל, הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה, הפועל מרמורק רחובות, תנסה להמשיך ביכולת הנהדרת במשחק החוץ שלה מול הפועל ראשון לציון ובכך אולי לעלות מעל הקו האדום.

ביום שני המחזור ינעל עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, הפועל כפר סבא תארח את מכבי אחי נצרת באצטדיון לויטה. הירוקים מהשרון סופרים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון ביחד עם שני הפסדים רצופים ובנוסף, הם איבדו השבוע את המקום השני ממנו עולים ליגה והם יודעים שאם לא יעצרו את הרצף השלילי בהקדם, הם עלולים לצאת מהמירוץ. קבוצה נוספת אשר לוקחת חלק בקרב הצמוד על אחד משני המקומות הראשונים היא סקציה נס ציונה, אשר תצא למשחק חוץ מול הפועל עכו. הכתומים ינסו לקחת את שלוש הנקודות מהמפגש הזה ובמקביל יקוו למעידה של הקבוצות אשר ממוקמות מעליהם. במשחק השלישי באותו הערב, הפועל עירוני אשקלון תנסה לחזור להיות חלק מהמירוץ כשתארח את הפועל ניר רמת השרון, שמצידה יודעת שהפסד והיא יכולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל נצרת עילית

הוסיפו תגובה