נתניה ניצחה את בית"ר וחלום הפלייאוף של הצהובים מהבירה מתרחק

היהלומים גברו בביתם על הקבוצה מהבירה, נצחונות גם למכבי חיפה, ק"ש ומכבי ת"א

הערב יצא לדרך המחזור ה-25 בליגת ג'פניקה. במשחק שפתח אותו, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את נועלת הטבלה, בני סכנין. לאחר 29 דקות של משחק, קרים פריי הרים כדור קרן שהגיע בסופו של דבר אל ראשו של ג'ורג' מנדז'ק והקשר נגח חזק פנימה מקרוב. שתי דקות לסיום המחצית נשרק פנדל לזכות הירוקים, ניקיטה רוקאביצה ניגש לבעוט אך מחמוד קנדיל הצליח להדוף את הבעיטה ולאחר מכן גם את הריבאונד. בחלק השני של המשחק רוקאביצה פיצה על ההחמצה כאשר הכפיל את התוצאה בדרך למשחק 11 של המארחים ללא הפסד בליגה. האורחים לעומת זאת, חזרו להפסיד לאחר שבשבוע שעבר קטעו רצף של 12 משחקי ליגה ללא ניצחון והם יעבירו שבוע נוסף לפחות במקום האחרון בטבלה.

בשעה 18:00 החל משחק נוסף ובו בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את הפועל קריית שמונה. כבר לאחר 11 דקות של משחק איסמעיל ריאן בישל לעדן שמיר והאחרון העלה את הצפוניים ליתרון. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה נשרק פנדל לזכות האורחים ואיסמעיל ריאן ניגש לבעיטה, הכדור שלו פגש את המשקוף וירד לכיוון קו השער ואלון יפת פסק שאין שער. למרות החמצת הפנדל, ק"ש הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ובכך שברה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. הכתומים לעומת זאת, רשמו הפסד שני ברציפות.

כעשרים דקות לאחר פתיחת המשחק במושבה, נשרקה שריקת הפתיחה גם למפגש בין מ.ס.ע אשדוד למוליכה, מכבי תל אביב, באצטדיון הי"א. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את השער והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. בחצי השני, אחרי כרבע שעה של כדורגל, עומר אצילי הניף את הרגל מחוץ לרחבה ושלח פצצה לרשת של יואב ג'רפי בדרך ליתרון של הצהובים. עמוק בתוך תוספת הזמן, אצילי השלים צמד עם בעיטה חופשית מדויקת וסידר לאורחים ניצחון שלישי ברציפות, כאשר בכולם הם שמרו על רשת נקייה. הדרומיים מנגד, חזרו להפסיד לאחר שלושה משחקים בהם צברו שבע נקודות

בשעה 20:30 יצא לדרך המפגש שנעל את יום המשחקים, בו מכבי נתניה אירחה את בית"ר ירושלים. המשחק התנהל מההתחלה בקצב טוב וכבר לאחר תשע דקות הגיע השער הראשון, כאשר גדי קינדה השאיר כדור טוב לעידן ורד בתוך הרחבה והאחרון כבש בקלות את היתרון של האורחים מהבירה. היהלומים לא נבהלו ויצאו קדימה, תשע דקות נוספות חלפו וסתיו פיניש השווה את התוצאה. בדקה ה-38 יונס מלאדה נשלח קדימה, ניסה לעבור את איתמר ניצן והשוער הכשיל אותו. השופט הורה על הנקודה הלבנה ופאטוס בצ'יראי, עם שערו השישי בחמשת המשחקים האחרונה, השלים את המהפך. במחצית השנייה הקצב הטוב נמשך, המארחים זכו שוב לפנדל ושוב בצ'יראי היה זה שניגש לבעיטה, אך הפעם הוא החמיץ. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה המשיכו לתקוף ועל סף סיום הזמן החוקי של המשחק אביב אברהם סגר את הסיפור עם שער משלו והשלים את הנצחון הרביעי ברציפות של נתניה. האורחים פספסו הזדמנות להתקרב לפלייאוף העליון.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה