פ"ת עלתה מעל הקו האדום

המלאבסים גברו בחוץ על עכו, כפ"ס פספסה הזדמנות להיצמד לפסגה

היום יצא לדרך המחזור ה-26 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל כפר סבא רצתה לבסס את מקומה כשנייה בטבלה ובנוסף גם להיצמד ולסגור את הפער מהפועל נצרת עילית, אשר מוליכה את הטבלה ואולי אפילו לחלוף על פניה בדרך לפסגה. הירוקים אירחו באצטדיון לויטה את הפועל ראשון לציון. לאחר מחצית ראשונה בה המארחים שלטו, דווקא הכתומים הצליחו לעלות ליתרון משער של גיל יצחק המצוין בדקה ה-45. בדקה ה-69 ג'ניה ברקמן כבש והשווה את התוצאה והקבוצה מהשרון המשיכה לתקוף בניסיון להפוך את התוצאה, אך היא לא הצליחה והמשחק הסתיים בשוויון, שמנע מהם להיצמד לפסגה.

באותה השעה הפועל פתח תקווה התארחה אצל הפועל עכו למשחק חשוב. למלאבסים הייתה מטרה ברורה והיא לעלות מעל הקו האדום, לשמחתם הם גם הצליחו: כבר לאחר 16 דקות רוי מליקה העלה אותם ליתרון. על סף הירידה למחצית, דניאל שורצבוים הכפיל עם שער נהדר, כששלח כדור עוצמתי ישר לרשת. בדקה ה-80 ירין שרעבי עוד הספיק לצמק ולתת למארחים תקוות לחזרה למשחק, אך זה לא הספיק ובסיום האורחים לקחו את הנקודות ובזכות ההפסד של איכסל הצליחו במשימתם.

מי שכאמור נלחמו גם כן במטרה לקחת נקודות חשובות למאבקי התחתית הן הפועל מרמורק רחובות והפועל איכסל עמאד, שסיפקו משחק רב שערים וקצבי. זה התחיל עם שער של אמיר חלאילה בדקה ה-24, שהעלה את האורחים ליתרון. המארחים לא התרגשו וחמש דקות לפני סיום החצי הראשון של המשחק הם זכו לכדור עונשין מ-11 מטר, אותו ניצל בן מיזן כדי לאזן את התוצאה. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, מיזן השלים צמד ומהפך של הרחובותיים. בדקה ה-79 זה כבר הפך ליתרון משמעותי כשיהב אפריאט ניצל פנדל נוסף שנשרק לטובתם. בדקה ה-86 דייגו סליס החזיר את הצפוניים למשחק, אבל דווקא מרמורק הייתה זו שאמרה את המילים האחרונה, כאשר בתוך תוספת הזמן רז יצחק חתם את תוצאת המשחק עם שער משלו. השחקנים של אסי דומב חזרו לנצח והם מתקרבים אל עליה מעל הקו האדום.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה