קרב על הפסגה בין כפ"ס לנצרת עילית

גם קטמון, עפולה ואשקלון ינסה להיצמד. פ"ת תקווה לעלות מעל הקו האדום

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה משחקים שיערכו במקביל. לאחר שספגה תבוסה בביתה, תנסה הפועל קטמון ירושלים לחזור למסלול הנצחונות ולהתאושש על חשבונה של הפועל בני לוד רכבת. השחקנים של ליאור זדה יודעים שהמאבק בצמרת צמוד והכל צפוף, אם הם שוב יאבדו נקודות הם עלולים למצוא את עצמם צעד אחורה במאבק על אחד משני המקומות הראשונים.

הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל ניר רמת השרון במטרה להשיג את נצחונה הביתי הראשון העונה, כשהיא בינתיים סופרת חמישה נצחונות חוץ רצופים ומציגה גרף שיפור משמעותי בדרך אולי להתקרב אל מקום מעל הקו האדום בהמשך. עוד באותה השעה, הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל ראשון לציון. המלאבסים יקוו למעידה של הקבוצות שממוקמות מעליהם וינסו לקחת את הנקודות מול הקהל הביתי, שנמצא בתהליך להפוך לבעלים של המועדון, כדי לעלות אל מעל הקו האדום. בשני המשחקים הנוספים שיערכו מחר, הפועל עכו תארח את בית"ר תל אביב רמלה והפועל איכסל עמאד תצא למשחק חוץ אצל סקציה נס ציונה.

ביום שני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, קרב הצמרת המסקרן בין הפועל כפר סבא למוליכה הפועל נצרת עילית באצטדיון לויטה. שתי הקבוצות סיימו את משחקן האחרון בתוצאת תיקו וההפרש ביניהן נותר על שלוש נקודות. כעת, יש לירוקים הזדמנות לעשות צעד חשוב בדרך אולי לעקוף את הצפוניים ולתפוס את המקום הראשון על חשבונם. משחק צמרת מעניין נוסף שצפוי להתרחש במקביל יפגיש את הפועל עפולה והפועל עירוני אשקלון. תיאורטית, כל אחת מהן יכולה לתפוס אפילו את המקום השני הנכסף אם תנצח והמאבק על הנקודות יהיה קשה. באותה השעה מכבי אחי נצרת תארח את הפועל רמת גן אסי.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה