תיקו דרמטי בין קטמון לראשל"צ

הראל שלום כבש בתוך תוספת הזמן ומחק יתרון של גיל יצחק. נצחונות גם לכפ"ס ולבית"ר ת"א

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נחתם סופית עם המפגש בין הפועל קטמון ירושלים להפועל ראשון לציון באצטדיון טדי. בדקה ה-75 גיל יצחק נשלח עם כדור נפלא אל תוך הרחבה והוכשל לפני שהספיק להגיע אליו. השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטר, החלוץ עצמו ניגש לבעוט והבקיע את שער היתרון של הכתומים. האדומים לא ויתרו ועמוק בתוך תוספת הזמן מיקו ממן הגביה כדור טוב והראל שלום התרומם כדי לנגוח את שער השוויון הדרמטי. הקטמונים אמנם פספסו הזדמנות לעלות לפסגה והם סופרים כבר שישה משחקים ללא ניצחון, אך הם יכולים להיות מעודדים מכך שחילצו נקודה מהמשחק הזה ברגע האחרון.

יום לפני כן התקיימו שני משחקים נוספים. באחד מהם, הפועל כפר סבא התארחה אצל הפועל מרמורק רחובות באצטדיון רמלה. הירוקים חגגו על המארחים ולמעשה הייתה זו הצגה של איש אחד – עומרי שקל. בדקה ה-35 הוא כבש את שער היתרון של קבוצתו לאחר שחיים איצרין הכניס כדור אל תוך הרחבה והוא המשיך אותו, בדקה ה-44 שקל השלים כבר צמד בזכות מסירת עומק נפלאה של הקפטן עומר פדידה ובדקה ה-62 הוא סגר שלושער עם הקפצה אלגנטית מעל אריק קלנופסקי. בנג'מין קוקו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78 עם שער נוסף לזכות האורחים, שעלו בזכות הניצחון לראשות הטבלה. 

במשחק הנוסף, הפועל ניר רמת השרון אירחה את בית"ר תל אביב רמלה. בדקה ה-27 מוטי מלכה העלה את המארחים ליתרון, אבל הוא לא החזיק מעמד והאורחים הצליחו לבצע מהפך בזכות צמד של אילון אלמוג בדקה 58 ו-81.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה