מכבי ת"א הביסה את ב"ש

מחזור 15 בליגת ג'פניקה: נתניה ניצחה את סכנין בדוחא, תיקו בין פ"ת לבני יהודה

הערב יצא לדרך המחזור ה-15 בליגת ג'פניקה עם שלושה משחקים. שניים מתוכם נפתחו במקביל, כאשר באחד מהם מכבי פתח תקווה אירחה את בני יהודה תל אביב באצטדיון המושבה. במחצית הראשונה גידי קאניוק הגביה קרן ותאי בריבו התמקם נהדר כדי לנגוח מקרוב את היתרון של המלאבסים. בחלק השני של המשחק ירדן שועה המצוין הצליח לאזן את התוצאה ולסיים משחק חמישי ברציפות של פ"ת ללא הכרעה. הכתומים בזכות התיקו הבטיחו לעצמם שבוע נוסף לפחות במקום השני.

באותה השעה, בני סכנין אירחה באצטדיון דוחא את מכבי נתניה. כבר לאחר שלוש דקות של משחק ניקו אולסק שיחרר כדור חופשי מהיר לפאטוס בצ'יראיי, שהעביר רוחב לתוך רחבת החמש ואיהאב שאמי כבש לתוך שער קבוצתו. עדיין בתוך החצי הראשון, גבי קניקובסקי נהנה מעוד הכנה טובה של בצ'יראיי והכפיל את התוצאה בדרך לניצחון של היהלומים והתמקמות, לפחות זמנית, במקום החמישי. הצפוניים עם משחק רביעי ברצף בו הם לא מצליחים לקחת את שלוש הנקודות.

בשעה 21:00 נשרקה שריקת הפתיחה למשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי תל אביב אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון נתניה. כבר מהרגע הראשון הצהובים הראו עליונות ובדקה ה-21 צ'יקו אופואדו הביא אותה לידי ביטוי באמצעות שער יתרון. במחצית השנייה המגמה נמשכה כאשר אנריק סאבוריט שלח בעיטה שטוחה וחזקה מתוך הרחבה והכפיל. לסיום, איתי שכטר הכין יפה לאבי ריקן, שבעט מדויק לפינת השער של אריאל הרוש וקבע את תוצאת המשחק. המארחים נותרו בלתי מנוצחים העונה ואילו האדומים ספגו את הפסדם הגדול ביותר בליגה מאז 2015.

הוסיפו תגובה