מכבי ת"א ניצחה את סכנין בפעם השביעית ברציפות

הצהובים גברו על האדומים והגדילו את הפער בפסגה, לפחות עד המשחק של חדרה. נצחונות גם לנתניה, ק"ש והפועל חיפה

הערב יצא לדרך המחזור התשיעי בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. המפגש שפתח את היום הביא את מכבי נתניה להתארח אצל הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה סתיו פיניש ראה את הכרטיס האדום והשאיר את הצהובים בעשרה שחקנים. גיא מלמד לא התרגש מהחיסרון המספרי ושתי דקות לאחר מכן התנהל על סף רחבת ה-16, בעט מדויק לפינה והעלה את קבוצתו ליתרון. האדומים לא ויתרו ועשר דקות אחרי השער של מלמד, אריאל נגואקם השווה את התוצאה בזכות בישול של דייגו מרטין אלאניס. נתניה הייתה נחושה יותר והיא זו שאמרה את המילה האחרונה – עם סיום הזמן החוקי של המשחק עדי נמני ביצע עבירה על מלמד בתוך הרחבה, החלוץ של האורחת ניגש לבעוט את הפנדל בעצמו, השלים צמד והעניק לצהובים ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

עם סיום המשחק ברמת גן נפתח המפגש בין מכבי פתח תקווה להפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. ואלון אחמדי המשיך את היכולת הנפלאה שלו מהתקופה האחרונה ולאחר 11 דקות של משחק הגביה קרן טובה לרחבה, מצא את הראש של מרקוס דיניז והאחרון דייק בנגיחה שהעלתה את הצפוניים ליתרון. השער של דיניז היה גם היחיד במשחק והוא הספיק לק"ש כדי לרשום ניצחון חוץ שני ברציפות. המלאבסים לעומת זאת, עם משחק חמישי ללא ניצחון.

בשעה 18:10 נשמעה באצטדיון הי"א שריקת הפתיחה למשחק בין מ.ס.ע אשדוד להפועל חיפה. במחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים. במחצית השנייה ראדו גינסארי השלים צמד תוך שלוש דקות: זה התחיל כאשר נס זמיר פרץ באגף, הגביה כדור וגינסארי היה שם כדי לנגוח פנימה. המארחים עוד לא הספיקו לעכל את הפיגור אליו נקלעו והחלוץ כבש את השני שלו מקרוב לאחר ערבובייה ברחבה. עד הסיום גל אראל הספיק להוסיף שער משלו לאחר שדייק מהנקודה הלבנה ובסיום, ניצחון ראשון לכרישים מאז מחזור הפתיחה.

המפגש שנעל את יום המשחקים התקיים באצטדיון נתניה, שם מכבי תל אביב אירחה את בני סכנין. רגע לפני שריקת הפתיחה, העניקו שני אוהדי מכבי ת"א את פרס שחקן חודש אוקטובר לדור פרץ, לאחר שהאוהדים ופאנל שחקני העבר הצביעו לו בסקר שנערך באתר ובעמודי המנהלת. במשחק עצמו, לאחר 35 דקות, עומר אצילי מצא את מאור קנדיל בתוך הרחבה והמגן כבש מקרוב והעלה את הצהובים ליתרון. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה, שרן ייני הכפיל מקרוב לאחר שהכדור הגיע אליו מאנריק סאבוריט. ארבע דקות אחרי שהוא נכנס למשחק, אלירן עטר כבש בבעיטה חופשית מצוינת ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. זהו הניצחון השביעי ברציפות של המארחים על סכנין והם ישארו שבוע נוסף לפחות בפסגה. האורחים מן העבר השני, ישארו מתחת לקו האדום עד המחזור הבא, בו הם ינסו לברוח משם.

אוהדי מכבי תל אביב מעניקים לדור פרץ את פרס שחקן חודש אוקטובר (צילום: רמי גרידיש)

הוסיפו תגובה