ניצחון לנתניה על ב"ש, בני יהודה הביסה את בית"ר

מלמד כבש מול קבוצתו לשעבר, צמדים לצ'יבוטה ולשועה בחגיגה של הכתומים

הערב יצא לדרך המחזור השמיני בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים. שני משחקים שוחקו במקביל בשעה 18:00, באחד מהם אירחה בני סכנין את הפועל קריית שמונה. לאחר 30 דקות של כדורגל ואלון אחמדי ניגש לבעיטה חופשית שנשרקה לזכות האורחים ובעט נהדר לחיבורים כדי להעלות אותם ליתרון. 18 דקות בתוך המחצית השנייה, הוסיף אחמדי בישול כשהעביר רוחב טוב וסמואל בראון היה שם כדי לכבוש מקרוב ולהכפיל את התוצאה. אחמדי לא הסתפק בזה ושבע דקות לסיום בישל שער נוסף, הפעם לירדן אבוחצירה, שקבע ניצחון גדול לק"ש. סכנין לעומת זאת, ללא ניצחון בית בליגה מאז חודש מרץ.

כאמור, באותה השעה יצא לדרך מפגש נוסף, בו אירחה הפועל רעננה את מכבי פתח תקווה באצטדיון רמת גן. בדקה ה-33 ראה נאור פסר כרטיס צהוב נשלף לעברו וחמש דקות בתוך המחצית השנייה הוא ספג את השני והשאיר את המלאבסים בעשרה שחקנים. למארחים לקח זמן עד שהם הצליחו לנצל את היתרון המספרי שלהם, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק יואב תומר היה במקום הנכון כדי להכניס מקרוב ולהעניק להם שלוש נקודות. 

בשעה 19:15 נפתח המפגש בין מכבי נתניה להפועל באר שבע. המחצית הראשונה הייתה קצבית, אך הסתיימה ללא שערים לשני הצדדים. במחצית השנייה הצהובים לחצו ובדקה ה-60 באו על שכרם, לאחר שטים הויבך הגביה כדור שנהדף מקרן וגיא מלמד היה שם כדי לנגוח פנימה מול קבוצתו לשעבר. התוצאה נשמרה עד לסיום והיהלומים רשמו את ניצחון הבכורה שלהם העונה בבית. מנגד, האדומים עדיין ללא ניצחון חוץ עד כה.

במפגש המאוחר של הערב אירחה בית"ר ירושלים את בני יהודה תל אביב באצטדיון טדי. המשחק היה כולו חגיגה אחת כתומה: זה התחיל עם כדור רוחב מצוין שהעביר מתן בלטקסה לירדן שועה והחלוץ כבש את הראשון לזכותם. בדקה ה-30 דן איינבינדר הורחק והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. האורחים ניצלו את היתרון המספרי כדי להכפיל והפעם שועה בתפקיד המבשל, כשהכין למאוויס צ'יבוטה, שרץ כל הדרך אל השער והקפיץ מעל דודו גורש. רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה ארון אולנארה כבש שער יפה לאחר בישול של אופיר קריאף, אבל זה לא הפריע לאורחים להמשיך לחגוג – שתי דקות בלבד לאחר מכן צ'יבוטה השלים צמד ובדקה ה-78 היה זה שועה שדייק מהנקודה הלבנה והוסיף גם כן את השני שלו. לקינוח, דולב חזיזה כבש על סף השריקה לסיום המשחק וחתם הצגה של בני יהודה, שמשלימה רצף של שבעה משחקים ללא הפסד, הארוך ביותר שלה מאז עונת 11/12. הצהובים נותרו מתחת לקו האדום לשבוע נוסף.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה