משחקי ההשלמה בלאומית הסתיימו ללא הכרעות

שלושת המשחקים שהשלימו את המחזור התשיעי בליגת המשנה נגמרו בתוצאות תיקו

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים השלמה ששוחקו במקביל, כולם הסתיימו בשוויון וחלוקת נקודות.

הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל פתח תקווה. לאחר 12 דקות של משחק השופט הורה על הנקודה הלבנה וקבע פנדל לזכות המלאבסים, אותו ניצל אמאדו סוקונה כדי להעלות אותם ליתרון. חמש דקות בלבד לאחר מכן, אורי פסו דחק מקרוב והחזיר את הכתומים למשחק. רגע לפני הירידה למחצית גיל יצחק השלים את המהפך, אבל פנדל נוסף שנשרק לזכות האורחים נוצל שוב על ידי סוקונה וקבע שוויון.

במקביל, הפועל נצרת עילית אירחה את הפועל כפר סבא. הירוקים עלו ליתרון בדקה ה-37 לאחר חילופי מסירות שהסתיימו ברגל של בנג'מין קוקו ומלך השערים של הקבוצה המשיך טוב פנימה. בדקה ה-78 פדרו פטראצי שיגר בעיטה חזקה ושטוחה מכ-18 מטר והשווה את התוצאה בדרך לתיקו בסיום. 

במשחק השלישי ששוחק באותה השעה, אירחה בית"ר תל אביב רמלה את הפועל עכו. המארחים כבשו את שערם הראשון בדקה ה-31 מרגלו של אופיר טקיאר ותשע דקות לאחר מכן הכפילו עם שער של אילון אלמוג, בדרך לירידה למחצית ביתרון מבטיח. הצפוניים לא נבהלו מהפיגור בתוצאה והעלו הילוך בחצי השני – אליאור סיידר כבש מהנקודה הלבנה שער מצמק בדקה ה-60 ובתוך תוספת הזמן של המשחק אקיגו אייסון הוסיף שער דרמטי בדרך לחלוקת נקודות בין הקבוצות.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה