תיקו מאופס בדרבי התל אביבי

הושלם המחזור החמישי בליגת ג'פניקה: חלוקת נקודות ללא שערים גם בין מכבי חיפה לב"ש. ניצחון לבני יהודה

הערב הושלם המחזור החמישי בליגת ג'פניקה עם שלושה מפגשים.

המשחק שפתח את הערב התקיים במושבה, שם אירחה בני יהודה תל אביב את הפועל רעננה. על סף הירידה למחצית הגיע השער הראשון של המשחק: דניאל פלשר שלח כדור למאוויס צ'יבוטה והאחרון השתחרר ובעט פנימה כדי להעלות את הכתומים ליתרון. במחצית השנייה ירדן שועה השלים צמד בתוך פחות מעשר דקות – זה התחיל עם הגבהה טובה של שי קונסטנטיני לעבר הרחבה ובעיטה של שועה מהאוויר פנימה. תשע דקות לאחר מכן שועה חטף כדור, רץ עד השער וכבש את השני שלו. בסיום, ניצחון בכורה לבני יהודה העונה.

שעה לאחר מכן יצא לדרך באצטדיון סמי עופר המפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. הירוקים היו דומיננטיים יותר לאורך המשחק, אך בסיום שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וחילקו את הנקודות ביניהן. האלופה עדיין ללא ניצחון העונה לאחר חמישה משחקים. החיפאים עם ניצחון בודד עד כה ושתיהן מוצאות את עצמן כעת בחלק התחתון של הטבלה.

בשעה 21:00 נשרקה שריקת הפתיחה של המשחק המרכזי של המחזור, אשר הפגיש לדרבי את מכבי תל אביב והפועל תל אביב. גם במשחק הזה שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת וחילקו ביניהן את הנקודות. הצהובים איבדו את הפסגה וכעת הפועל חדרה נותרה שם לבדה. האדומים ממוקמים במקום השביעי לאחר חמישה מחזורים.

הוסיפו תגובה