ניצחון בכורה לנתניה, בית"ר הפסידה

מחזור חמישי בליגת ג'פניקה: חדרה ניצחה והיא כעת המוליכה, תיקו בין פ"ת להפועל חיפה

הערב יצא לדרך המחזור החמישי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים, כאשר ביום שני הוא יושלם עם שלושה נוספים.

המשחק שפתח את המחזור היה בין מכבי פתח תקווה להפועל חיפה באצטדיון המושבה. בדקה ה-34 גילי ורמוט הגביה לרחבה כדור שבסופו של דבר הגיע לניסו קפילוטו, האחרון לא התבלבל ומקרוב כבש והעלה את האורחים ליתרון. רבע שעה בתוך המחצית השנייה, הכדור הוגבה לתוך רחבת החיפאים, יוסי בניון מצא את עצמו לבד ומהאוויר בעט מדויק לפינה הקרובה. שוויון בסיום, המלאבסים עדיין ללא הפסד העונה.

ב-18:45 יצא לדרך באצטדיון דוחא המפגש בין בני סכנין להפועל חדרה. לוסיו מרינאו המצוין היה הראשון לעלות על לוח התוצאות לאחר שמוחמד אבו פאני הכין לו והוא הקפיץ יפה מעל מוחמד קנדיל. המארחים לא הרימו ידיים ושתי דקות בלבד לאחר מכן, מהראן ראדי הכין יפה למוגרבי שהמשיך פנימה בנגיעה כדי לאזן את התוצאה. בסופו של דבר, המילה האחרונה הייתה שייכת ללוסיו ולהפועל חדרה – החלוץ כבש שער דרמטי דקה לסיום הזמן החוקי וקבע את תוצאת המשחק. העולה מהלאומית, לפחות בינתיים, מוליכה את הטבלה.

עם הירידה למחצית בדוחא, יצא לדרך המפגש בין מ.ס.ע אשדוד לבין מכבי נתניה. 32 דקות בתוך המשחק נשרק פנדל לטובת המקומיים והקפטן טום בן זקן ניצל אותו כדי להעלות אותם ליתרון. הצהובים התאוששו על סף הירידה למחצית בזכות שער שוויון של גיא מלמד. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע המהפך – ניקולאס אולסק שחרר כדור חופשי מהיר בתוך החצי של קבוצתו והשאיר את פאטוס בצ'יראיי לבד, החלוץ ניצל את המצב יפה והבקיע. היהלומים לא הורידו את הרגל מהגז, שמונה דקות לאחר מכן בצ'יראיי בעט כדור שנהדף על ידי רועי משפתי, הריבאונד הגיע לאביב אברהם ומקרוב הקשר ביצע סיבוב ובעט טוב פנימה. לסיום, בצ'יראיי השלים צמד כאשר כבש מהנקודה הלבנה וחתם חגיגה של נתניה, שמשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת ג'פניקה.

במפגש שחתם את יום המשחקים, אירחה הפועל קריית שמונה את בית"ר ירושלים. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגביה ואלון אחמדי קרן טובה לתוך הרחבה ועידן נחמיאס היה שם כדי לנגוח חזק פנימה את היתרון של הצפוניים. במחצית השנייה המארחים הכפילו, כאשר עדן שמיר הכניס מצוין את מוחמד שכר והאחרון המשיך פנימה. ניצחון לקריית שמונה בסיום, הפסד שלישי לבית"ר בחמישה מחזורים.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה