ניצחון ראשון לבית"ר י-ם העונה

הושלם המחזור הרביעי בליגת ג'פניקה: הצהובים מהבירה גברו על סכנין. ב"ש עדיין ללא ניצחון, חדרה נצמדה למכבי ת"א בפסגה

הערב הושלם המחזור הרביעי בליגת ג'פניקה עם שלושה מפגשים.

המפגש שפתח את יום המשחקים הפגיש את הפועל חדרה והפועל חיפה באצטדיון נתניה. התוצאה נשארה מאופסת ברוב שלבי המשחק אלא שאז המארחת התעוררה בדקות סיום ועם שער של לוסיו מרינאו ארבע דקות לתום הזמן החוקי ואחד נוסף של חסן אבו זייד בדקה ה-90, היא השיגה ניצחון נוסף. החדרתיים עדיין ללא הפסד והם כעת עם מספר נקודות זהה לשל מכבי תל אביב בפסגת הטבלה.

שעה לאחר מכן יצא לדרך באצטדיון טוטו טרנר המפגש בין הפועל באר שבע לבני יהודה תל אביב. שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע והמשחק הסתיים בתיקו ללא שערים. לאחר ארבעה מחזורים, האלופה עדיין ללא ניצחון.

בשעה 21:00 נשרקה בטדי שריקת הפתיחה של המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. כבר לאחר 13 דקות של משחק אור אינברום בישל לעידן ורד שנגח פנימה והעלה את הצהובים ליתרון. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה האורחים השיגו את השוויון: דאבל פס יפה בין מוחמד גאדיר לשלומי אזולאי הסתיים בשער קל של גאדיר, שעמד לבד מול דודו גורש. התוצאה נשמרה שמונה דקות בלבד – ורד לקח את הכדור באיזור קו האמצע, הרים ראש, הגביה לאינברום והאחרון השתחרר ובעט חזק פנימה. עשר דקות לסיום אפונסו טיירה לקח את הכדור ודהר כל הדרך עד לשער כדי להגדיל את היתרון ולקבוע ניצחון ראשון לבית"ר העונה כאשר גם שער של ג'ורג אקפביו שתי דקות לסיום ה-90 לא עזר לאורחים.

 

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה