כפ"ס תפסה את המקום הראשון על חשבון קטמון

מחזור 5 בליגה הלאומית: הירוקים ניצחו את הירושלמיים והנחילו להם הפסד בכורה העונה

המחזור החמישי בליגה הלאומית שוחק היום במלואו עם שמונה מפגשים במקביל.

שתי הראשונות בטבלה, הפועל קטמון ירושלים והפועל כפר סבא, נפגשו לקרב ראש בראש באצטדיון טדי. הירוקים היו הראשונים לכבוש לאחר שבדקה ה-49 בנג'מין תומאס קוקו בישל לעומרי שקל והאחרון המשיך פנימה. חמש דקות לסיום הזמן החוקי פטר אוניקאצי הכפיל את התוצאה וגם שער מצמק של וויליאם אגאדה ארבע דקות לאחר מכן לא עזר לירושלמיים שספגו את ההפסד הראשון שלהם העונה. עומר פדידה עוד הספיק להחמיץ פנדל בתוך תוספת הזמן, אבל זה לא הפריע לכפ"ס לנצח ולעלות למקום הראשון על חשבונה של היריבה.

הפועל רמת גן אירחה את סקציה נס ציונה. האורחים על ליתרון כבר לאחר חמש דקות מנגיחה טובה של צליל נחמיה שהלכה פנימה. בדקה ה-21 האורדונים כבשו את שערם הראשון העונה, מרגליו של דור חוגי, אבל בדקה ה-31 נס ציונה עלתה שוב ליתרון, הפעם משערו של ניר שרון. האדומים לא ויתרו ושבע דקות מפתיחת המחצית השנייה הם שוב הצליחו לחזור בזכות שער של יובל אבידור. חמש דקות בלבד אחרי שער השוויון האורחים עלו ליתרון בפעם השלישית במשחק כאשר רז שטיין כבש ובדקה ה-69 צליל נחמיה הגדיל את היתרון בדרך לעוד ניצחון של העולה החדשה. במשחק נוסף, הפועל ניר רמת השרון אירחה את הפועל עכו. כבר לאחר ארבע דקות של משחק המארחים עלו ליתרון משער נאה של יניב מזרחי, אך הוא החזיק שמונה דקות בלבד עד שהגיע ליאור סיידר, השווה את התוצאה וקבע חלוקות נקודות בין שתי הקבוצות. המארחת עם ארבע תוצאות תיקו בארבעה משחקים.

הפועל אשקלון אירחה את האחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה. בדקה ה-29 דניאל שוורצבוים העלה את המלאבסים ליתרון, אך שני שערים של הדרומיים בתוך שבע דקות הפכו את התוצאה עוד לפני הירידה למחצית. האורחים לא ויתרו ושגיא דרור איזן בדקה ה-75 וקבע את תוצאת המשחק. הפועל איכסל עמאד אירחה את הפועל ראשון לציון. בדקה ה-35 אנטוניו מרסיץ' העלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-67 ציון צמח ראה את הכרטיס האדום והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. ראשל"צ ניצלה את היתרון המספרי ואבירם ברוכיאן הכפיל שש דקות לאחר מכן. מוסה טראבין עוד הספיק לצמק בדקה ה-82, אך זה לא עזר לאיכסל שעדיין אין ניצחון במאזנה. הקבוצה מעיר היין לעומת זאת עם ניצחון בכורה העונה.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל כפ"ס

הוסיפו תגובה