הפועל חיפה חגגה על נתניה עם חמישייה

מחזור הפתיחה בליגת ג'פניקה: נס זמיר כבש שניים ובישל שניים לזכות האדומים מהכרמל, האלופה ב''ש סיימה בתיקו מול ק''ש

עונת 18/19 בליגת ג'אפניקה יצאה היום לדרך עם ארבעה מפגשים.

במשחק שפתח את העונה אירחה מ.ס.ע אשדוד את בני יהודה תל אביב. שתי הקבוצות הגיעו למצבים לאורך המשחק אך לא הצליחו למצוא את השער דקות ארוכות. בדקה ה-86 דן מורי מהאורחים ראה את הכרטיס האדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, המארחים ניצלו את היתרון המספרי ועמית ביטון כבש שער ניצחון בדקה ה-90 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות ראשונות לעונה.

קצת מאוחר יותר, נפתח המפגש בין שתי העולות מהליגה הלאומית – הפועל חדרה אירחה את הפועל תל אביב. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-21 לאחר שאנז' פרדי פלומן בישל למוחמד אבו פאני והאחרון המשיך פנימה. האורחים התעשתו בדקה ה-42 – רמזי ספורי בישל, עומר דמארי כבש, שוויון. התוצאה נשארה לאורך רוב המחצית השנייה, עד שבדקה ה-88 חסן אבו זייד ניסה לבעוט מתוך הרחבה ונבלם, הכדור הגיע לאסי גומה שעשה סיבוב ובעט ואריק ינקו הצליח רק לגעת, אך לא למנוע מהכדור להמשיך להתגלגל לרשת. ניצחון לחדרה בקרב העולות ושלוש נקודות ראשונות בליגת ג'פניקה לאחר היעדרות של 39 שנה.

בשעה 19:30 יצא לדרך המפגש בין הפועל חיפה למכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. כבר לאחר שש דקות דור מלול העלה את האדומים ליתרון. בהמשך, היה נראה שהאורחים השתלטו על המשחק, אך לא השכילו להבקיע ובדקה ה-44 ראסמוס סויסטד כבש מקרוב לאחר בישול יפה של נס זמיר. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, זמיר רשם בישול שני, הפעם לאלי אלבז שהמשיך פנימה והוריד את המארחים למחצית ביתרון מבטיח. במחצית השנייה האדומים לא הורידו את הרגל מהגז והפעם הגיע זמנו של זמיר להבקיע בעצמו – חיפה יצאה להתקפה מתפרצת בדקה ה-59, הכדור הגיע אליו והוא דהר כל הדרך לשער כדי לסיים פנימה. שלוש דקות בלבד עברו וזמיר כבש שוב כדי לחתום משחק יוצא מגדר הרגיל שלו עם שני שערים ושני בישולים.

במפגש שנעל את יום המשחקים הראשון של העונה, אירחה הפועל קריית שמונה את הפועל באר שבע. בדקה ה-22 חן עזרא העביר כדור רוחב, גיא מלמד השתלט עליו, הסתובב ובעט פנימה. ארבע דקות אחרי שעלו הקבוצות למחצית השנייה, הכניס מרקוס דיניז כדור טוב לנייג'ל האסלביינק, שהמשיך יפה בנגיעה פנימה והשווה את התוצאה. התוצאה נשמרה עד לסיום – חלוקת נקודות בין השתיים.

הוסיפו תגובה