כפ"ס קטעה רצף של 11 הפסדים

מחזור 36 ולפני אחרון בפלייאוף התחתון של הלאומית: למרות הניצחון של הירוקים הם עדיין במקום שמוביל למשחקי מבחן

המחזור הלפני אחרון בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית שוחק אתמול במלואו עם ארבע מפגשים שנערכו במקביל. הפועל כפר סבא קיוותה לקטוע רצף של 11 נצחונות ולהשאיר לעצמה סיכוי לברוח מהמקום שמוביל למבחנים.

הירוקים אירחו את נועלת הטבלה וזו שכבר ירדה, עירוני נשר. דרווידס שארנס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-23, בדקה ה-51 עומר פדידה ניצל פנדל שנשרק לטובתם כדי להכפיל ושארנס השלים צמד בדקה ה-86, מה שהעניק לכפ"ס את הנקודות הראשונות מאז המחזור ה-24. במקביל, הפועל ניר רמת השרון סיימה בתיקו מאופס מול הפועל מרמורק רחובות, דבר אשר העמיד את הפער בינה לבין כפ"ס על שלוש נקודות כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

הפועל רמת גן אסי התארחה אצל בני לוד. עופרי ארד העלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-23. בהמשך, האורחים ניצלו את היתרון המספרי שלהם לאחר הרחקה של חן ראובן בדקה ה-39 כדי להגדיל את היתרון מרגליו של גל לוי בדקה ה-42. התוצאה נשמרה עד לסיום ובסופו של דבר הניצחון של ר"ג הבטיח לה כמעט סופית את ההישארות בליגה. הפער בינה לבין כפ"ס עומד כעת על שלוש נקודות והפרש השערים שלה גבוה בהרבה משל הירוקים. במשחק נוסף, ניצחה הפועל פתח תקווה את היורדת מכבי הרצליה באצטדיון המושבה. רוי רונן העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-31, והיב חביבאללה הגדיל את היתרון עם צמד משלו, וגל צרויה כבש שער נוסף בדקה ה-79. גם שערים מצמקים של אליאור משעלי ורוי אשכנזי לא עזרו לאורחים שירדו כמפסידים.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה