במחזורים הקרובים: מזכרת מאיתנו למענכם האוהדים

רגע לפני שעונת 2017/2018 מגיעה לסיומה מנהלת הליגות וקבוצות ליגת העל נפרדות מהאוהדים עם מתנה אישית

 

במהלך המחזורים הקרובים בליגת העל, כל קבוצה שתקיים את משחקה הביתי האחרון, תחלק לאוהדים כמזכרת ומתנת פרידה מעונת המשחקים 2017/18, צמידים ממותגים הנושאים את לוגו הקבוצה וסלוגן מיוחד שנבחר על ידי כל אחת מהקבוצות.

מנכ"ל המנהלת, ניקולס לב: "אוהדי הקבוצות הנאמנים הם הנכס הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי. המנהלת והקבוצות ממשיכות כל הזמן בשיפור חוויית הצפייה, תוך שדרוג המתקנים, לרבות באצטדיונים ישנים. במהלך העונה האחרונה שודרגו האצטדיונים: דוחא, קרית שמונה ועכו, והתנופה תמשך לקראת פתיחת העונה הבאה. במחזורי הסיום, נפרד מאוהדי הקבוצות אשר יגיעו לאצטדיונים עם תשורה סמלית וצנועה והיא צמידים של קבוצתם האהובה. אנו מזמינים את הקהל להגיע למשחקים".

להלן הסלוגנים שנבחרו על ידי הקבוצות ויופיעו על הצמידים השונים:

הפועל ב"ש – "אצבע את העולם לבן אדום", בית"ר י-ם – "אני אוהב אותך בית"ר", מכבי ת"א – "הולך איתך לכל מקום", הפועל חיפה – "אלך אחרייך עד סוף העולם", מכבי נתניה – בונים משהו חדש. ביחד.", בני יהודה ת"א – אני גאה להיות כתום!", הפועל ק"ש – "גם אני קריית שמונה!", מכבי עירוני פ"ת – לעולם אנחנו לא נשבר", הפועל רעננה – "הפועל רעננה – אופי של קבוצה", מכבי חיפה – "בשביל הסמל, עם הלב!", בני סכנין – יחד נשרוד לחוד ניפול", מ.ס.ע. אשדוד – "לכל מקום אלך איתך מ.ס.", הפועל אשקלון – "הפועל אשקלון", הפועל עכו – "Together we are better".

הוסיפו תגובה