ב"ש ניצחה את בית"ר ופתחה פער בפסגה

מחזור 28 בפלייאוף העליון: בני יהודה הביסה את הפועל חיפה

המחזור ה-28 בפלייאוף העליון ננעל הערב עם שני מפגשים שסיפקו כמות גדולה של שערים וקצב טוב. הפועל באר שבע היא זו שסיימה את הערב מחויכת, לאחר שפתחה פער של ארבע נקודות בפסגה.

במפגש המוקדם יותר אירחה בני יהודה תל אביב את הפועל חיפה. האדומים הגיע אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה והעייפות הייתה ניכרת. הכתומים לא חיכו הרבה וכבר בדקות הפתיחה עלו ליתרון משער של מאוויס צ'יבוטה, אליו הגיע כדור תועה בתוך הרחבה. כמה דקות לאחר מכן זה כבר 0-2, הפעם מרגליו של רועי גורדנה, שדחק פנימה כדור שקיבל ממתן חוזז, אחרי מבצע נפלא של הקשר. על סף הירידה למחצית המארחים המשיכו את הקונצרט, שוב היה זה חוזז שהכניס יפה לצ'יבוטה, החלוץ הוכשל על ידי ארנסטאס שטקוס בתוך הרחבה, גורדנה ניגש לבעוט את הפנדל והשלים צמד. במחצית השנייה המשחק נרגע מעט וחוץ מכרטיס צהוב שני לגבריאל תמאש, ששלח אותו למקלחת מוקדמת, לא נרשמו אירועים מיוחדים. החיפאים מאבדת הזדמנות לעלות למקום השלישי.

במשחק המרכזי של המחזור אירחה הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים באצטדיון טרנר. האדומים פתחו בסערה וכבר לאחר שלוש דקות בן שהר העלה אותם ליתרון: מבצע אישי של ניב זריהן התגלגל לרגליו של החלוץ, שסיים פנימה. מאוחר יותר במחצית הראשונה, היה זה זריהן עצמו שכבש, לאחר שקיבל כדור טוב מחנן ממן, עבר את טל כחילה וגלגל בין רגליו של בוריס קליימן. ערב נפלא של זריהן נמשך עם שער נוסף, שוב ממן היה המבשל והחלוץ חתך למרכז ובעט חזק מתחת לידיו של קליימן ופנימה. קצת לאחר פתיחת המחצית השנייה, בית"ר ירושלים קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה ואריק סאבו ניצל אותו כדי לצמק. זה לא הספיק לצהובים, ב"ש ניצחה ופתחה פער של ארבע נקודות מהירושלמים בפסגה.

 

הוסיפו תגובה