חדרה תנסה לשמור על המקום השני מול הרצליה

מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הלאומית: הפועל ת''א תתארח אצל פ''ת, קטמון אצל ר''ג

מחזור 30 בליגה הלאומית, האחרון לעונה הסדירה, יתקיים היום במלואו. תמונת הפלייאוף העליון מתחילה להיסגר, חמש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן ונותר מקום לעוד שלוש. הפועל חדרה נמצאת במומנטום נפלא והיא תנסה לשמור שבוע נוסף על המקום השני, המוביל לליגת העל בסיום העונה. כמו כן, הפועל קטמון ירושלים תפסה את המקום השלישי ותרצה להמשיך להתקדם אל עבר החדרתיים כדי אולי לתפוס את מקומם בהמשך.

הפועל חדרה השנייה תארח את מכבי הרצליה, הלפני אחרונה בטבלה. המארחים רוצים להמשיך לחלום על עלייה לליגת העל ולשם כך יצטרכו לנצח, כדי לא לאבד את מקומם בין שתי הראשונות. האורחים לעומתם, שקועים במאבקי תחתית, אך יגיעו מעודדים אחרי ניצחון במחזור האחרון וינסו ליצור מומנטום שישאיר להם סיכוי להישאר בליגה.

הפועל פתח תקווה תארח את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה. הפער של האדומים במקום הראשון גדול והם תלויים אך ורק בעצמם. כדי להמנע מצמצום שלו על ידי הקבוצות האחרות, הם יצטרכו להמשיך לצבור נקודות בקצב שהם צברו עד היום. המלאבסים מן העבר השני, למרות תקופה טובה סך הכל, עדיין במרחק של רק שלוש נקודות מהקו האדום ונמצאים בטווח הסכנה.

הפועל קטמון ירושלים תצא למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן אסי. הקבוצה מהבירה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום השני, המוביל לליגת העל ותצטרך לנצח ולקוות למעידה של החדרתיים כדי לתפוס אותו. המארחים נמצאים מתחת לקו האדום וחייבים לצבור נקודות כדי להתחיל את מסע ההישארות בליגה.

בית"ר תל אביב רמלה תארח את הפועל עפולה לקרב ישיר על כרטיס לפלייאוף העליון. בין הקבוצות מפרידה נקודה אחת בלב,ד לטובת האורחים ואם המארחים לא ינצחו הם ימצאו את עצמם בפלייאוף התחתון.

גם בין הפועל נצרת עלית לבין הפועל כפר סבא מפרידה נקודה אחת בלבד, לטובת הצפוניים, שיארחו את הירוקים באצטדיון גרין. שתי הקבוצות צריכות ניצחון, שכן האחת שתפסיד עשויה לאבד את מקומה בין שמונת הראשונות.

הפועל ראשון לציון הבטיחה כבר את מקומה בחלק העליון, אך תנסה לחזור למומנטום החיובי, לאחר שישה משחקים ללא נצחון, אשר הרחיקו אותה מהמקום השני. היא תנסה לעשות זאת בביתה מול נועלת הטבלה, עירוני נשר. הצפוניים צברו במחזור האחרון נקודה, לאחר 13 הפסדים ולמרות שהסיפור נראה אבוד בשבילם, ינסו בכל זאת להראות סימני חיים ולעלות על המסלול החיובי.

הפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל מרמורק רחובות. בין השתיים מפרידה נקודה בלבד לטובת האורחים, אך הם פוזלים למעלה, שכן יש להם סיכוי תיאורטי לתפוס מקום בפלייאוף העליון. המאחרים לעומתם, רוצים לשמור מרחק מהקו האדום, אותו הם יכולים למצוא את עצמם רואים מקרוב במקרה של הפסד.

מכבי אחי נצרת תתארח את הפועל בני לוד רכבת. הירוקים תפסו כבר את מקומם בחלק העליון וינסו לצבור נקודות כדי אולי להתקרב גם הם אל עבר המקום השני. האורחים נמצאים במקום התשיעי וניצחון עשוי לתת להם כרטיס לפלייאוף העליון, בעוד אחת מהקבוצות מעליהם תמעד.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

הוסיפו תגובה