ב"ש בפסגה אחרי ניצחון על ק"ש

עוד בסיקור משחקי יום ראשון במסגרת המחזור ה-25: בית''ר י-ם ניצחה את עכו והיא במקום השני

המחזור ה-25 המשיך הערב עם שני משחקים נוספים. הנושא שהיה על הפרק הוא זהות מוליכת הטבלה בתום המחזור. הפרטים משני המפגשים לפניכם:

הפועל באר שבע יצאה למשחק חוץ בקרית שמונה הרחוקה, נגד הפועל המוקומית, כשהמטרה הברורה שלה היא לנסות לתפוס את המקום הראשון על חשבונה של מכבי תל אביב. קצת לפני הירידה למחצית האדומים עלו ליתרון – ג'ון אוגו בעט כדור שפגע בתומאש פקהארט, שינה כיוון והטעה את מהדי זועבי בדרך לרשת. דקה לאחר מכן מוחמד שכר בעט טוב ונעצר במשקוף. במחצית השנייה אפונסו טיירה השאיר את שכר לאחד על אחד מול גיא חיימוב אבל השוער הצליח לעצור ולמנוע שער שוויון. בנוסף, נגיחה של סאן מנחם, שפגעה במשקוף, ובעיטה חזקה של עידן נחמיאס על סף שריקת הסיום, שסיפקה הצלה של חיימוב, השאירו את המארחים ללא שער לבסוף. הדרומיים מנצחים ועולים למקום הראשון.

במשחק המאוחר יותר של הערב אירחה בית"ר ירושלים את נועלת הטבלה, הפועל עכו. במחצית הראשונה זכו הצהובים לפנדל, אותו ניצל אריק סאבו בכדי להעלות אותם ליתרון. במחצית השנייה איתי שכטר הכפיל את התוצאה, אחרי שיציאה לא טובה של רם שטראוס הניחה את הכדור על רגלו ומול שער ריק הוא לא התבלבל. בדקות האחרונות של המשחק זה כבר הפך ל-0:3 – כדור שנהדף מהגנת האורחים לאחר בעיטה של עידן ורד, הגיע לאופיר קריאף שבעט חזק פנימה. הקבוצה מהבירה מנצחת ועולה למקום השני.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה