תיקו בין אשדוד למכבי ת"א, בניון שוב כבש בניצחון פ"ת על רעננה

סיקור משחקי השבת במסגרת המחזור ה-25: נתניה ניצחה את אשקלון, חלוקת נקודות בין סכנין לבני יהודה

היום נפתח המחזור ה-25 בליגת העל בארבעה מוקדים. המפגשים סיפקו לנו קצב טוב ולמעט המשחק באשדוד, גם מספר רב של שערים. הפרטים מכל אחד מהם לפניכם:

במפגש שפתח את משחקי היום אירחה מכבי פתח תקווה את הפועל רעננה באצטדיון המושבה. האדומים היו אלו שפתחו טוב יותר והצליחו לעלות ליתרון כבר בדקה הרביעית כשרועי זיקרי הוריד כדור למוחמד כליבאת בתוך הרחבה והאחרון בעט פנימה. המלאבסים הצליחו לחזור כבר במחצית הראשונה – עודד אלקיים הרים לרחבה ויוסי בניון עם חצי מספרת הבקיע שער נהדר. המהפך הושלם במחצית השנייה: כדור קרן הגיע לראשו של לידור כהן, שנגח מדויק לפינה. האורחים לא ויתרו וחמש דקות לאחר מכן השלים כליבאת צמד, אחרי בישול של נמניה ניקוליץ', אך המילה האחרונה הייתה של הקבוצה הביתית – כדור חופשי שהוגבה לרחבה, על ידיד ריצ'רד סומא המחליף, נחת על ראשו של יוהאן מרסיאל, שנגח טוב פנימה וסידר לפ"ת ניצחון.

בני יהודה יצאה למשחק חוץ מול בני סכנין באצטדיון בעכו. המארחים עלו ליתרון משער של יובל אבידור אחרי בישול נפלא של פיראס מוגרבי. לקחו לאורחים עשר דקות בכדי להשוות את התוצאה מרגליו של מתן חוזז, לאחר דאבל פס עם מאוויס צ'יבוטה על סף הרחבה. קצת אחרי פתיחת המחצית השנייה, מוגרבי פרץ באגף, זיהה שאמיליוס זובאס נמצא מחוץ לשער, הפתיע עם בעיטה למסגרת וכבש. הכתומים לא הרימו ידיים ונריוס ואלסקיס כבש שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן וכפה חלוקת נקודות.

מכבי נתניה אירחה את הפועל אשקלון. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, ניקולס אולסק הכניס כדור טוב ליונס מלדה שהשתלט בין שני שחקני הגנה, עבר אותם ובעט טוב פנימה. כעבור רבע שעה, נתניה הכפילה את התוצאה – אולסק, עם בישול שני במשחק, הפעם הקפיץ כדור חכם לדיא סבע שהיה לבד בתוך הרחבה, החלוץ לא התבלבל וכבש. בדקה ה-85 שרק השופט לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכות אשקלון, מירקו אורמוש ניגש לבעוט ודני עמוס הצליח להדוף את הבעיטה. אשקלון ממשיכה להסתבך מתחת לקו האדום, מסאיי דגו עדיין ללא ניצחון בכורה כמאמן הקבוצה. נתניה מצידה רושמת ניצחון שני ברציפות.

מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ מול מ.ס.ע אשדוד כשהמטרה שלה הייתה לצבור נקודות במסגרת הקרב על המקום הראשון. המפגש בין הקבוצות התנהל על מי מנוחות, ללא אירועים בולטים והסתיים בלי הכרעה בתוצאה מאופסת. למרות זאת, הצהובים נשארים, לפחות זמנית, בראש הטבלה.

תמונה ראשית: ישי נאמן, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה