בשני: דרבי חיפאי שני תוך חמישה ימים

גם ק''ש וב''ש יפגשו שוב תוך פחות משבוע במסגרת המחזור ה-25

ארבעה מפגשים ביום שבת, שניים בראשון ועוד אחד בשני, יתקיימו במסגרת המחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה, מחזור 25. על אף שהחלוקה לפלייאוף עליון ותחתון כבר נסגרה, גם בצמרת וגם בתחתית המאבקים צמודים וכל הקבוצות ירצו להתחמש בנקודות נוספות שעשויות להתגלות כחשובות בהמשך.

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את מכבי פ"ת והפועל רעננה באצטדיון המושבה. האדומים מגיעים במומנטום טוב, אחרי שלושה משחקים ללא הפסד בליגה ומעבר שלב בגביע. המארחת לעומת זאת, לא מחזיקה ברצף שכזה, אך הציגה יכולת טובה במשחקה האחרון בו ניצחה את נועלת הטבלה ותנסה להמשיך לבסס את מקומה מחוץ למאבקי התחתית.

יותר מאוחר באותו יום יתקיימו שני משחקים במקביל. באחד מהם, תארח מכבי נתניה את הפועל אשקלון. הצהובים הבטיחו במחזור האחרון את מקומם בפלייאוף העליון וכעת נותר להם לנסות לאסוף נקודות כדי אולי להצליח להתמקם במקום שמוביל לאירופה. הכחולים מהדרום לעומת זאת, נמצאים מתחת לקו האדום ומסאיי דגו יחפש ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה, על מנת לצאת לדרך חדשה.

באותה השעה, בני יהודה תל אביב תתארח אצל בני סכנין. כמו נתניה, גם הכתומים הבטיחו את מקומם בחלק העליון. מן העבר השני, האדומים, עם שלושה משחקים ללא הפסד, ירצו לצבור נקודות נוספות בכדי להמשיך לשמור על עצמם רחוקים מהתחתית.

המפגש שיחתום את משחקי השבת יביא את מכבי תל אביב להתארח אצל מ.ס.ע אשדוד. האורחים הצליחו לשמור על המקום הראשון בתום המחזור האחרון וינסו להמשיך לעשות זאת. הם יגיעו לאחר ניצחון מוחץ על הפועל חיפה, בתוצאה 0:4, וירצו להמשיך את המומנטום החיובי. מאידך, הקבוצה מעיר הנמל נמצאת מקום אחד מעל הקו האדום ותרצה להתחיל רצף חיובי על מנת להתרחק מאיזור הסכנה.

במשחק המוקדם של יום ראשון, תארח הפועל קריית שמונה את הפועל באר שבע. הצפוניים פספסו את ההזדמנות לנסות להשתחל לפלייאוף העליון וכעת מסתכלים למטה כשהם נמצאים בטווח בטוח, של 13 נקודות, מהקו האדום. כדי לשמור על המצב כך, יצטרכו השחקנים של חיים סילבס להתחיל לאסוף נקודות נוספות. מהצד השני, הדרומיים לא הצליחו לעלות למקום הראשון במשחק האחרון, אותו סיימו בתיקו, וירצו לנצח ולקוות למעידה של מכבי תל אביב כדי לעשות זאת הפעם.

מאוחר יותר, תארח בית"ר ירושלים את נועלת הטבלה, הפועל עכו. הצהובים מהבירה יצטרכו לנצח ולקוות למעידה של ב"ש מול ק"ש, כך יוכלו לתפוס את המקום הראשון. האורחת לעומת זאת במצב לא טוב, כשהיא מסתכלת על כל הליגה מעליה. אם היא תרצה להיות חלק ממאבק ההישרדות, היא תהיה חייבת לעלות על מסלול הנצחונות לפני שיהיה מאוחר מדי.

ביום שני יתקיים הדרבי החיפאי שיסגור את המחזור. האדומים ספגו תבוסה ממכבי ת"א במשחקם האחרון בליגה, מה שהוציא אותם מעט מהמירוץ לפסגה. מצפים להם עוד מספיק משחקים במסגרת הפלייאוף העליון וכדי לחזור למירוץ הם צריכים לחזור לנצח כבר מעכשיו. הירוקים לעומת זאת, נמצאים מרחק של שמונה נקודות מהקו האדום וכדי להישאר בחוף מבטחים, יהיו חייבים לצבור נקודות. שתי הקבוצות נפגשו אתמול במסגרת רבע גמר גביע המדינה והפועל יצאה כשידה על העליונה, על אף שהמשחק הסתיים בתוצאת תיקו, בזכות שערי חוץ. מעניין יהיה לראות איך יסתיים המפגש השני ביניהן בתוך חמישה ימים.

תמונה ראשית: ישראל ספורט

 

הוסיפו תגובה