בשני: קרב צמרת בין הפועל ת"א לכפ"ס

הראשונה והשנייה יפגשו במסגרת המחזור ה-25. לוד מול ראשל''צ, בית''ר ת''א מול פ''ת

חמישה משחקים יפתחו ביום שישי, בשעה 15:00, את המחזור ה-25 בליגה הלאומית. שלושה נוספים ישלימו אותו ביום שני, בשעה 19:00. הפועל תל אביב ממוקמת במקום הראשון והצליחה להתרחק משאר הקבוצות עוד קצת במחזור האחרון, אך הקרב על המקום השני צמוד מאוד ומלא תהפוכות. המאבק על מקום בפלייאוף העליון מסקרן גם כן, כאשר אנחנו רחוקים שישה מחזורים בלבד מחלוקת הליגה. בתחתית, לא פחות מארבע קבוצות יכולות לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

במסגרת משחקי יום שישי, תארח בית"ר ת"א רמלה את הפועל פ"ת. המלאבסים הסתבכו עוד קצת בתחתית במחזור האחרון ובמקרה של הפסד, עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום. במהלך השבוע התמנה תומר קשטן למאמנה החדש של הקבוצה והוא ינסה להצעיד אותה לדרך חדשה. המארחת לעומת זאת, פספסה במשחקה האחרון הזדמנות לעלות למקום השני ותרצה לעשות את זה הפעם במידה והיריבות שלה בצמרת ימעדו.

קרב קצוות נוסף יתקיים בלוד, שם תארח הפועל בני לוד רכבת את הפועל ראשון לציון. המארחת אמנם ניצחה את הפועל פ"ת במחזור האחרון, אך עדיין נמצאת בטווח הסכנה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. הכתומים לעומתם, איבדו במחזור האחרון את המקום השני וירצו מאוד לחזור אליו.

קרב תחתית מסקרן ייערך בין הצמודות בטבלה – מכבי הרצליה והפועל רמת גן אסי, באצטדיונה של הראשונה. לאחר הניצחון במחזור האחרון, ירצו האדומים להמשיך את המומנטום ולעלות מעל הקו האדום. מן העבר השני, הצהובים מהשרון, מהמקום הלפני אחרון, חייבים לאסוף נקודות, שכן הפער מחוף מבטחים המשיך לצמוח אחרי התבוסה שספגו מנצרת עילית.

במשחק נוסף, תארח הפועל עפולה את הפועל נצרת עילית. המקומיים הפסידו בשישי האחרון והתרחקו מהמקום השני וירצו לחזור למסלול הנצחונות על מנת להישאר במאבק עליו. האורחים לעומתם, סיפקו תצוגה נפלאה בניצחון 1:5 על הרצליה ותפסו את המקום השמיני, אשר משתייך לפלייאוף העליון. על מנת להישאר בו, הם תלויים אך ורק בעצמם.

הפועל ניר רמת השרון תתארח אצל מכבי אחי נצרת. הירוקים איבדו את המקום השמיני במחזור האחרון וינסו לחזור אליו ואילו האורחים, שנמצאים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, ירצו להתרחק ממנו עוד קצת.

ביום שני תארח המוליכה, הפועל תל אביב, את השנייה, הפועל כפר סבא, לקרב צמרת. האדומים הצליחו להגדיל את הפער לשמונה נקודות וסופרים כבר ארבעה משחקים ללא הפסד. הירוקים הצליחו במחזור האחרון לחזור למקום השני, אותו איבדו שבוע קודם לכן וירצו לשמור עליו.

במשחק נוסף באותו היום, תתארח הפועל חדרה אצל הפועל קטמון ירושלים. שתי הקבוצות צמודות בטבלה, כשנקודה לטובת חדרה מפרידה ביניהן. בנוסף, שתיהן איבדו גובה במחזור האחרון במאבק על המקום השני וינסו לחזור למרוץ.

עירוני נשר האחרונה תארח את הפועל מרמורק רחובות. 18 נקודות מפרידות בין הצפוניים לבין הקבוצה שמעל הקו האדום. אם הם מעוניינים להיכנס לקרבות ההישרדות, הם יהיו חייבים לנצח ולנסות להתחיל רצף חיובי. האדומים מצידם נמצאים במקום טוב יותר, אך מסתכלים על הקו האדום ממרחק של ארבע נקודות בלבד ויצטרכו להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד שלהם, העומד כרגע על שלושה משחקים, כדי להישאר במקום בטוח.

תמונה ראשית: יובל דניאל, הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה