לקראת המחזור ה-22 בליגה הלאומית

מפגש קצוות בין הפועל ת"א לעירוני נשר, הפועל כפ"ס תפגוש את הפועל עפולה

הפועל חדרה תארח את הפועל פתח תקווה, שתי הקבוצות סיימו במחזור האחרון בתיקו ללא שערים ויחפשו ניצחון והתקרבות לפסגה. הפועל נצרת עילית תפגוש את הפועל בני לוד, השתיים יגיעו למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים וירצו לשמור על המומנטום החיובי. משחק נוסף יפגיש את הפועל ניר רמה"ש, שתהיה חייבת להתאושש לאחר שלושה הפסדים רצופים, ובית"ר ת"א רמלה שתקווה להשיג ניצחון שלישי ברצף.

הפועל קטמון י-ם תארח את מכבי אחי נצרת למשחק מאד חשוב עבורה, הירושלמים במקום השלישי בטבלה, במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל לליגת העל, אך עם זאת, הקטמונים הפסידו בשני משחקיהם האחרונים.

הפועל ת"א מהמקום הראשון תארח באצטדיון ר"ג (עקב עונש רדיוס) את עירוני נשר מהמקום האחרון בטבלה. האדומים ניצחו במשחקם האחרון ופתחו פער של חמש נקודות מהמקום השני. האורחים אמנם נועלים את טבלת ליגת העל, אך יזכרו לטובה את הניצחון על התל אביבים בסיבוב הקודם.

ביום שני בשעה 19:00 יושלמו שלושה משחקים במקביל: הפועל כפר סבא תארח את הפועל עפולה במטרה לצבור נקודות לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון. האורחים נמצאים בתקופה מצוינת עם ארבעה ניצחונות רצופים שמציבים אותם במקום הרביעי, שלוש נקודות בלבד מיריבתם שבמקום השני.

בנוסף ייפגשו הפועל מרמורק רחובות (14) ומכבי הרצליה (15), הפועל ר"ג אסי תארח את הפועל ראשל"צ.

הוסיפו תגובה