הרצליה תפגוש את כפ"ס, אחי נצרת תארח את הפועל ת"א

כל הפרטים לקראת המחזור ה-21 בליגה הלאומית

מחר (שישי) המחזור ה-21 בליגה הלאומית ייצא לדרך עם חמישה משחקים במקביל בשעה 15:00, שלושה משחקים נוספים יושלמו ביום שני. הפרטים לפניכם:

הפועל עפולה תארח את הפועל קטמון י-ם ותנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות. הירושלמים רוצים לחזור ולנצח לאחר הפסד בשבוע שעבר. משחק נוסף יפגיש את בית"ר ת"א רמלה והפועל מרמורק רחובות, המארחים יגיעו מעודדים לאחר שגברו 2:3 על הפועל כפ"ס במחזור האחרון וירצו להמשיך במומנטום החיובי. במקביל תארח הפועל בני לוד את הפועל רמה"ש במטרה לברוח מהקו האדום. הפועל פתח תקווה והפועל ר"ג ייפגשו לאחר הפסדים במחזור האחרון ויקוו להשיג את שלוש הנקודות.

מכבי הרצליה, שנמצאת בתקופה טובה לאחרונה, תארח את הפועל כפ"ס מהמקום השני בטבלה. המארחים יודעים שניצחון עשוי לקרב אותם למקום מבטחים ובריחה מהתחתית. הירוקים הפסידו במחזור האחרון, אך יגיעו נחושים לצבור נקודות ולחזור לפסגה.

ביום שני בשעה 19:00 יושלמו שלושה משחקים במקביל: נועלת הטבלה, עירוני נשר תארח את הפועל חדרה ותקווה להציל את העונה הנוכחית, החדרתים ירצו להשיג ניצחון שלישי ברציפות שיעזור להם במאבקי הצמרת הצפופה. הפועל ראשון לציון תנסה להשיג ניצחון נוסף על חשבון הפועל נצרת עילית, שגם היא השיגה נקודות במחזור האחרון.

מכבי אחי נצרת תארח את מוליכת הטבלה, הפועל ת"א למשחק מאד מסקרן באצטדיון עילוט: הירוקים כזכור ניצחו את התל אביבים בסיבוב הראשון וינסו לשחזר את היכולת, כמובן שיש לזכור שהחלוץ עידו אקסברד הצטרף לאחי נצרת מהפועל ת"א בחלון ההעברות ואף כבש את שער הניצחון במחזור הקודם לזכותם. שחקניו של קובי רפואה הפסידו בשבוע שעבר ויהיו חייבים ניצחון כדי לשמור על  המקום הראשון שמוביל חזרה לליגת העל.

הוסיפו תגובה