עפולה ניצחה את הפועל ת"א, בית"ר ת"א גברה על כפ"ס

המחזור ה-20 בליגה הלאומית הסתיים עם הכרעות בכל המגרשים

המחזור ה-20 בליגה הלאומית הסתיים הערב עם ששת משחקי ההשלמה שיצאו לדרך במקביל בשעה 19:00. כל הפרטים לפניכם:

הפועל עפולה גברה על מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, משער של דודי טוויטו בדקה ה-34. למרות ההפסד, האדומים נשארו בפסגת הטבלה לאחר שבית"ר ת"א רמלה גברה 3:2 על הפועל כפר סבא שבמקום השני: המארחים עלו ל-0:2 כבר במחצית הראשונה מצמד של איעד אל עביד (20', 44'), הירוקים הצליחו להשוות במחצית השניה מפנדל מוצלח של עידן דוד ושער נוסף של מיקי יאזו, אך יוג'ין אנסה כבש את השלישי של בית"ר ת"א בדקה ה-68 וחתם על ניצחון חוץ חשוב. 

משחק נוסף הפגיש את הפועל חדרה שלקחה את הנקודות מול הפועל ר"ג אסי: עלי חטיב כבש את הראשון לזכות החדרתים בדקה ה-30, עדי תמיר איזן בשניות האחרונות של המחצית הראשונה ואסי גומה הכריע את המשחק משער בדקה ה-54. במקביל אירחה הפועל מרמורק רחובות את הפועל בני לוד: דייגו סליס כבש כבר בדקה השניה של המשחק  את שער היתרון של האורחים, מעוז סמיה הוסיף שער משלו לפני הירידה למחצית. ניקולאי דיולגרוב רק צימק בדקה ה-68.

הפועל נצרת עילית לקחה את הנקודות מול הפועל פתח תקווה מפנדל מוצלח של גיא דיין בדקה ה-50. מכבי אחי נצרת התארחה אצל עירוני נשר וקטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון משער בדקה ה-66 של הרכש הטרי מהפועל ת"א, עידו אקסברד.

 

תמונה ראשית: האתר הרשמי של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה