ראשל"צ ניצחה את הפועל ת"א, ניצחון מאוחר לנצרת עילית

הפסד שני ברצף לשחקניו של קובי רפואה, ניצחון גדול לבני לוד על נשר

הסיבוב השני בלאומית יצא לדרך היום בשעה 15:00 עם חמישה משחקים. הפרטים לפניכם:

הפועל ת"א תארח את הפועל ראשון לציון. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. שלוש דקות לסיום המשחק האורחים עלו ל-0:1 משער בפנדל של גיל יצחק. הפסד שני ברצף לאדומים.

עירוני נשר אירחה את הפועל בני לוד. 0:0 בסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-54 האורחים עלו ל-0:1 מבעיטה של אנאס דאבור שפגעה בשחקן יריב והוסתה לשער. חמש דקות בלבד וויקטור מרעי הכפיל. בדקה ה-79 זה כבר 0:3 לבני לוד משער של רז שביט.

הפועל מרמורק רחובות קיוותה להשיג ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הפועל נצרת עילית. בדקה ה-39 האורחת עלתה ליתרון: פעולה מצוינת של אחמד קאסום סידרה ליובל יוסיפוביץ' שער בסיומת נהדרת. דקה מפתיחת המחצית השניה המארחים השוו: הקפטן עידן שריקי כבש מקרוב מכדור קרן. בתוך תוספת הזמן ז'וליו סזאר כבש וחתם על ניצחון 1:2 לנצרת עילית.

הפועל קטמון י-ם אירחה את הפועל פ"ת. כבר בדקה השישית גל צרויה כבש מהנקודה הלבנה את השער הראשון של המחזור ה-16 והעלה את קבוצתו ל-0:1 בטדי. עמוק בתוך תוספת הזמן פנדל נשרק לזכות הירושלמים, אבירם ברוכיאן לקח את האחריות וכבש את השיוויון. 

בהמשך השישי אירחה הפועל עפולה את נועלת הטבלה, מכבי הרצליה. בדקה ה-19 האורחים הפתיעו עם שער יתרון, ראול אספרייה כבש. בדקה ה-32 אליאור סיידר השווה את התוצאה מנגיחה מדויקת מקרוב.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל בני לוד

הוסיפו תגובה