בשישי: הסיבוב השני בלאומית יוצא לדרך

הפועל ת"א רוצה לשחזר את הניצחון נגד ראשל"צ, כפ"ס תנסה לשמור על הפסגה בשני

 

מחר (שישי) ייחל הסיבוב השני בליגה הלאומית עם חמשת משחקי שישי שיתחילו במקביל בשעה 15:00, ביום שני בשעה 19:00 יושלמו שלושה משחקים נוספים שיינעלו את המחזור ה-16. פרטי המפגשים לפניכם:

הפועל ת"א תארח את הפועל ראשון לציון. האדומים הפסידו במחזור האחרון לראשונה מאז מונה קובי רפואה לתפקיד המאמן. בעקבות ההפסד, ירדו התל אביבים למקום השני בטבלה. בדומה ליריבתה, גם האורחים הפסידו במשחקם האחרון וינסו להתאושש על חשבון המארחים.

עירוני נשר תנסה להשיג את ניצחונה השלישי העונה על חשבון הפועל בני לוד. כזכור, המארחים ניצחו בשבוע שעבר את הפועל ראשל"צ וירצו לנצל את הביטחון להמשך הליגה ולעליה מעל הקו האדום. האורחים לא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים ועדיין נמצאים מתחת לקו האדום.

הפועל מרמורק רחובות תנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הפועל נצרת עילית שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים. שתי הקבוצות סמוכות אחת לשניה בטבלה (12 ו-13) ובשיוויון נקודות כאשר יחס השערים של האדומים מנצרת עדיף על זה של יריבתם.

הפועל קטמון י-ם תארח בטדי את הפועל פ"ת. הירושלמים לא  הצליחו לנצח ולכבוש בשני המשחקים האחרונים, אך נמצאים במרחק חמש נקודות בלבד מהפסגה. האורחים יגיעו מעודדים לאחר ניצחון החוץ על הפועל ת"א בשבוע שעבר, אך יצטרכו לעבוד קשה על מנת לכבוש מול ההגנה של הקטמונים שספגה הכי מעט שערים בליגה.

בהמשך השישי תארח הפועל עפולה את נועלת הטבלה, מכבי הרצליה. מחזיקת גביע הטוטו סיימה בתיקו בשני משחקיה האחרונים והיא כרגע במקום העשירי. האורחת הפסידה בשבוע שעבר, אך נראת במגמת שיפור לאחרונה, ניצחון בשישי יעניק לה ביטחון חשוב להמשך הדרך.

ביום שני תארח הפועל כפ"ס את הפועל ר"ג אסי. הירוקים עלו שוב לפסגה במחזור האחרון לאחר ניצחון גדול שלהם ואיבוד נקודות של הפועל ת"א. האורדונים השיגו שני ניצחנות ותיקו בשלושת משחקיהם האחרונים, אך לא מאיימים על צמרת הטבלה כשבכיסם רק 17 נקודות, מרחק 14 נקודות מהפסגה.

במקביל ייפגשו הפועל ניר רמה"ש והפועל חדרה. המארחים הפסידו בשבוע שעבר להפועל מרמורק ועדיין לא הצליחו לייצר יציבות בליגה. החדרתים גברו בשבוע שעבר על מכבי הרצליה ונמצאים בשיוויון נקודות עם יריבתם (22).

משחק נוסף בשני יפגיש את מכבי אחי נצרת ואת בית"ר ת"א רמלה. הירוקים סיימו בתיקו בשלושת משחקיהם האחרונים וכבשו רק שער אחד, עם זאת, הם במקום השלישי בטבלה במרחק ארבע נקודות בלבד מהפסגה. האורחים, בדומה ליריבתם, לא הצליחו לנצח בשלושת המשחקים האחרונים ונמצאים במקום השביעי עם 23 נקודות.

 

תמונה ראשית: Barak Lion kobiko proffesional photography, עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה