בית"ר גברה על רעננה, ניצחון לבני יהודה על נתניה

מוליכת הטבלה סיימה בתיקו אצל אשדוד, חלוקת נקודות בסמי עופר

המחזור ה-13 בליגת העל נפתח אחר הצהריים עם ארבעת משחקי השבת. כל פרטי המפגשים לפניכם:

מ.ס.ע אשדוד אירחה את מוליכת הטבלה, הפועל חיפה. שלוש דקות לפני הירידה לחדר ההלבשה, הפועל חיפה כבשה את הראשון: שמואל שיימן מסר הגבהה נהדרת מאגף שמאל ישר לראשו של אלון תורג'מן, החלוץ נגח לרשת והעלה את מאזנו לשמונה שערים העונה. בדקה ה-58 שיוויון של אשדוד: גדי קינדה פרץ באגף ימין ומסר כדור רוחב לאמצע, בלסינג אלקה המשיך לרשת. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 וחלוקת נקודות. הפועל חיפה עשויה לאבד את הפסגה להפועל ב"ש ביום ראשון.

בשעה 16:00 יצא לדרך המשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה. בדקה ה-36 האורחים עלו ל-0:1: יונתן כהן הגביה כדור קרן, עיאד חבשי ניצל יציאה לא טובה של דני עמוס ונגח לרשת. בדקה ה-77 נתניה מצמקת: פז בן ארי ניסה למסור בחזרה לשוער שלו, דיא סבע קלט את המהלך, גנב את הכדור וגלגל לרשת. בדקה ה-86 בני יהודה שוב ביתרון: מאור קנדיל, בדריבל נהדר, טייל ברחבת נתניה ובישל לנריוס ואלסקיס שאוהב לכבוש בדקות האחרונות העונה. בסיום המשחק בני יהודה מנצחים 2:1 את מכבי נתניה. המארחת במשחק שלישי ברצף ללא ניצחון.

בהמשך הערב נשמעה שריקת הפתיחה בסמי עופר, שם אירחה מכבי חיפה את הפועל אשקלון. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. בדקה ה-62 הירוקים כבשו את הראשון: דלה איינוגבה יצא לא טוב לכדור קרן, ולאחר ערבובייה ברחבה הכדור הגיע לרוקאביצה שדחק מקרוב לרשת. בדקה ה-76 הפועל אשקלון השוותה: רמזי ספורי מסר ליוסיפ איבנצ'יץ' שלא היה מכוסה, החלוץ זרק את המגן שלו ובעט חזק לרשת. בסיום המשחק תיקו 1:1. מכבי חיפה במשחק שלישי ללא ניצחון. 

במשחק הנעילה של השבת נפגשו בית"ר ירושלים והפועל רעננה. בדקה ה-27 הירושלמים עולים ל-0:1: אריק סאבו הגביה לתוך הרחבה, אנתוני וראן ברח למגן שלו, התרומם ונגח לפינה התחתונה של השער. בדקה ה-35 בית"ר הכפילה: דוד קלטינס הכניס כדור מצוין ליוסי בניון באגף השמאלי של הרחבה, הקשר עצר ומסר לאיתי שכטר שסיים עם העקב לתוך הרשת. דקה לפני ההפסקה הפועל רעננה מצמקת ל-2:1: מוחמד שכר דהר לרחבה, קליימן הצליח לעצור אותו אך ארז פפיר שרק לכיוון הנקודה הלבנה, אבוחצירה לקח את האחריות ובעט מושלם לפינה השמאלית. בדקה ה-58 שוב פנדל, הפעם לטובת הצהובים: אמבולה הכשיל את איתי שכטר שפרץ לרחבה מאגף ימין, קלואדמיר לקח את הבעיטה וסיים ברשת. בדקה ה-62 האורחת מצמצמת ל-3:2: קונט ניסה להחזיר כדור בנגיחה לקליימן, חוסר תיאום בין השניים איפשר לג'ורדן פושה, שנכנס כמחליף שניות ספורות לפני כן, לגנוב את הכדור ולכבוש בקלות. המשחק הסתיים ב-2:3 לזכות בית"ר שעלתה זמנית למקום השני בטבלה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה