הפועל ב"ש הפכה וניצחה, מכבי ת"א כבשה חמישייה

המחזור התשיעי בליגת העל: האלופה וסגניתה ניצחו במשחקים נהדרים

מכבי תל אביב אירחה הערב ב-20:10 את הפועל עכו. בדקה ה-28, אלירן עטר העלה את מכבי ת"א ליתרון ראשון. מהלך יפה של קיארטנסון סידר לעטר את שערו הראשון העונה. שתי דקות בלבד לקחו לצהובים להכפיל, אבי ריקן בעט לשער לא חזק במיוחד, אך הדיפה לא טובה של רם שטראוס סידרה 0:2 למכבי ת"א. בדקה ה-31 אבי ריקן כמעט השלים צמד, אך הכדור הלך למשקוף. בדקה ה-54 לעכו ניתנה הזדמנות לחזור למשחק, פנדל נשרק לזכותה לאחר הכשלה ברחבה של טל בן-חיים, אך סיראז' נסאר בעט לא טוב וראיקוביץ' הדף. בדקה ה-69, אבי ריקן השלים צמד. בעיטה של הקשר מחוץ לרחבה הלכה לפינה ומכבי ב-0:3. בדקה ה-76, גם אלירן עטר השלים צמד אחרי הדיפה לא טובה של שטראוס, וקבע 0:4. בדקה ה-80, קניקובסקי מצמק ל-1:4. בדקה ה-86 טעות בהגנת מכבי, שרן ייני מסר אחורה לשוער שלו, פייסל מוליץ' השתלט וצמצם ל-2:4. בדקה ה-94 אלירן עטר משלים שלושער, בעיטה חופשית שלו הולכת לחיבורים ונועלת את המשחק ב-2:5 למכבי ת"א. סגנית האלופה בהחלט התאוששה מההפסד במחזור האחרון להפועל באר שבע.

בהמשך הערב אירחה מ.ס.ע אשדוד את האלופה הפועל באר שבע. דווקא אחרי שליטה של האדומים, הייתה זאת אשדוד שעלתה ליתרון ראשון, בדקה ה-42, גדי קינדה הכניס כדור רוחב שמצא את מאוריסיו, האיש והמסיכה לא התבלבל וכבש מקרוב. בדקה ה-56, מהראן ראדי בעט כדור שטוח ומדויק מחוץ לרחבה לפינה השמאלית והשווה ל-1:1. בדקה ה-63, טוני נוואקמה בעט לפינה מקצה הרחבה והפך ל-2:1. שער שני העונה בליגה לניגרי הנהדר. בדקה ה-86 מאור מליקסון מעביר כדור רוחב שמוצא את נוואקמה, החלוץ כבש וסיים עם צמד. 3:1 להפועל באר שבע בסיום המשחק. אשדוד מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד.

מכבי תל אביב עלתה למקום השלישי עם 17 נקודות. הפועל באר שבע, עם אותו מספר נקודות, מיד אחריה במקום הרביעי אך עם משחק חסר. לאדומים נותר משחק נגד הפועל עכו שיושלם ב-18/11

צילום: עודד קרני

הוסיפו תגובה