הפועל חיפה שוב ראשונה, אשקלון וסכנין עם הפסד ביתי ראשון

הסבב השני של המחזור השמיני: הפועל חיפה חזרה לפסגה, שער ושני בישולים ללידור כהן בניצחון של פ"ת על אשקלון

המשך המחזור השמיני בליגת העל הערב: הפועל אשקלון, הפסידה לראשונה העונה בבית 3:1 למכבי פ"ת. הפועל חיפה שוב בפסגה אחרי שהשיגה ניצחון חוץ 1:0 מול בני סכנין שהפסידה גם היא לראשונה בבית העונה.

הפועל אשקלון, אירחה הערב את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. אשקלון, שלא הפסידה העונה בבית, קיוותה לקחת את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי, ולהתקרב לחלק העליון בטבלה. דווקא לאחר דקות טובות של אשקלון, הייתה זאת פתח תקווה שעלתה ליתרון ראשון, לידור כהן כבש בכדור חופשי בדקה ה-26, לאחר הכשלה על לירוי צעירי, והעלה את המלאבסים ל-1:0. בדקה ה-41, שוב לידור כהן, הפעם עם בישול לשלומי ארבייטמן. החלוץ, קיבל כדור נהדר מכהן, עבר את השוער ומזוית קשה קבע את ה-2:0 לאורחים. בסיום המחצית הראשונה, מילאן סמיליאניץ' ראה את הכרטיס אדום, הסרבי לא היה מרוצה כשקיבל כרטיס צהוב והביע זלזול ברועי ריינשרייבר. השופט לא אהב את המחאה ומיד שלף צהוב שני והשאיר את אשקלון בעשרה שחקנים. בדקה ה-59, אשקלון מצמקת ל-2:1, עידן אדהנני הכשיל את רמזי ספורי ברחבה וראה גם הוא את האדום. מירקו אורמוש לא התבלבל והבקיע מהנקודה הלבנה. יובל אבידור הרגיע, ובדקה-ה69 נגח לרשת מהגבהה של לידור כהן, שסיים את המשחק עם שער ושני בישולים. 3:1 לפתח תקווה בסיום המשחק.

הפועל חיפה ממשיכה בתקופה המצוינת שלה, עם ניצחון 1:0 על בני סכנין, שמחזיר אותה למקום הראשון בטבלה. הפועל חיפה, עדיין ללא הפסד העונה, שומרת על הפסגה שבוע שלישי ברציפות. סכנין הצליחה לשמור על רשת נקייה עד הדקה ה-83. עדן בן בסט, שנכנס כמחליף בדקה ה-70 ניצל כדור גובה שלא הורחק טוב, בעט לרשת של קנדיל וחתם ניצחון שלישי ברציפות לאורחים. בני סכנין, בהפסד בית ראשון העונה במסגרת ליגת העל.

הוסיפו תגובה