בית"ר חזרה לנצח: 1:4 על מכבי נתניה בטדי

שכטר כבש ראשון, קייטה השווה אבל קלאודימיר, ורד ובניון העניקו לירושלמים ניצחון ראשון מזה שלושה משחקים. העולה החדשה נשארה רק עם המחמאות

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 1:3 את מכבי נתניה, במסגרת המשחק המרכזי שנעל את המחזור השביעי בליגת העל. איתי שכטר כבש ראשון, אלחסן קייטה השווה ובמחצית השנייה שני שערים בתוך דקה של קלאודימיר פריירה ועידן ורד ועוד אחד של בניון בתוספת הזמן העניקו למארחת ניצחון ראשון מזה שלושה מחזורים. נתניה, שהציגה יכולת טובה שלא הספיקה לנקודות, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

העולה החדשה סיכנה את השער של בוריס קליימן מספר פעמים במהלך המחצית הראשונה, אבל דווקא הירושלמים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-17: חן עזרא מצא את שכטר ברחבה, החלוץ השתלט נהדר וכבש את ה-0:1. דיא סבע איים פעמיים וגם ערן לוי ניסה למצוא את השוויון, אבל קליימן הצליח לשמור על רשת נקייה בסיום 45 הדקות. נתניה סגרה את המחצית עם שבעה איומים מול שלושה של בית"ר, כאשר כל קבוצה איימה פעם אחת למסגרת. 

נתניה פתחה את המחצית השנייה עם שני מצבים קורצים של ערן לוי ודיא סבע שלא מצאו את הרשת, אבל בדקה ה-57 אוהדי האורחת חגגו שוויון: קוגבנייה מצא את קייטה לא מכוסה והאחרון הכניע את קליימן – 1:1. נתניה ניסתה להמשיך וללחוץ במטרה להשיג את המהפך, אבל דווקא בית"ר חגגה בצד השני: בדקה ה-74 הכשיל טים הויבך את יוסי בניון בתוך הרחבה, וקלאודימיר פריירה כבש מהנקודה הלבנה – 1:2. דקה אחת חלפה ובית"ר עשתה צעד נוסף בדרך לניצחון, כאשר עידן ורד נותר חופשי והכניע את דני עמוס בדרך ל-1:3. בתוספת הזמן יוסי בניון סגר עניין עם שער רביעי שקבע 1:4 מרשים. נתניה סופגת הפסד שני מתחילת העונה, ומנגד הצהובים מהבירה חוזרים למסלול הניצחונות בדרך למקום השני בטבלה.

המספרים שמאחורי הניצחון:

  • בית"ר איימה רק 8 פעמים על השער, המספר הנמוך ביותר שלה העונה, ולמרות זאת כבשה הכי הרבה (כמו נגד אשדוד במחזור השני).
  • אלחסן קייטה עם 74 ריצות במהירות גבוהה, המספר השני הכי גבוה העונה במשחק בודד.
  • בית"ר רצה 2.4 ק"מ יותר מנתניה מהדקה ה-70 ועד לסיום. עד הדקה ה-70 נתניה רצה 2.8 יותר מבית"ר.
  • הפעם האחרונה בה דיא סבע לא כבש הייתה במחזור הראשון (1:1 נגד הפועל ב"ש).
  • בית"ר עם 12 שערים בארבעה משחקי בית, ממוצע של שלושה שערים במשחק.

 

הוסיפו תגובה