בכר: "האתגר גדול", אבוקסיס: "הגביע מגרה אותנו"

הפועל ב"ש ובני יהודה ת"א ערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת משחק אלוף האלופים, מכירת הכרטיסים בעיצומה

בני יהודה תל אביב והפועל באר שבע יפגשו ביום חמישי הקרוב (20:45) באצטדיון נתניה ויאבקו על התואר הראשון לעונת 2017/18 – אלוף האלופים. מחזיקת גביע המדינה פוגשת את אלופת המדינה, שהיא גם אלופת האלופים של העונה חולפת, אחרי שניצחה את מכבי חיפה. 

"ברור לכולם שמדובר במשחק על תואר, ונעלה בצורה הכי רצינית וחזקה", אמר מאמן הפועל ב"ש, ברק בכר, במסיבת העיתונאים המסורתית שנערכה לקראת המשחק. "זו גם תחילת עונה וגם הכנה טובה למה שמצפה לנו בהמשך. לבני יהודה יש שחקנים טובים בחלק הקדמי ונצטרך להיזהר מהם. עבורי זה אתגר מקצועי גדול לשחק נגד יוסי אבוקסיס והקבוצות שלו".

גם אבוקסיס החמיא ליריבתו והדגיש: "נצטרך לבוא חכמים מול קבוצה כל כך מוכשרת. הפועל באר שבע שולטת בכדורגל הישראלי וזה לא סתם. נצטרך לנטרל הרבה שחקנים טובים שלהם, כי זו הדרך היחידה שלנו לעשות משהו. זה אתגר גדול ונצטרך לשחק טוב לפחות כמו ששיחקנו נגד זניט. אני מסתכל על הגביע והוא מגרה אותנו".

מהראן ראדי, שרוצה להוסיף עוד תואר לארון הגביעים המפואר שלו, הוסיף: "בני יהודה עשתה בית ספר לזניט ויהיה לנו קשה, אבל נעשה את המקסימום כדי לקחת את התואר הזה. לזכות בתארים זה ב-DNA שלי כמו שזה ב-DNA של הפועל באר שבע בשנים האחרונות".

מנגד, קפטן בני יהודה, איציק עזוז, התייחס להיסטוריית הזכיות של קבוצתו: "בני יהודה זה לא מועדון שרגיל לזכות בתארים, אבל נקווה שהגביע הזה יפתח לנו דלת לעתיד. באר שבע קבוצה מצויינת והיא בהחלטת עדיפה, אבל הוכנו בעבר שלא תמיד הקבוצה שעדיפה על הנייר היא זו שתנצח".

מכירת הכרטיסים למשחק בעיצומה. עלות כרטיס אחידה ועומדת על 50 ש"ח – לחצו כאן לרכישה. חלוקת היציעים, כפי שנקבעה בהגרלה שנערכה על ידי מנהלת הליגות, קבעה כי אוהדי בני יהודה ישבו ביציע המערבי ואוהדי באר שבע ביציע המזרחי. קופות האצטדיון יפתחו ביום המשחק החל מהשעה 15:00. לתשומת לבכם, הכרטיסים ליציעים התחתונים מסומנים ותתקיים בהם הושבה.

הוסיפו תגובה