1:1 בין בית"ר למכבי ת"א, ב"ש הגדילה את הפער ל-8 נקודות

האלופה ניצחה בדוחא והתרחקה מהצהובים. ניצחון חשוב לאשקלון על בני יהודה. כל הסיכומים לפניכם

שבת עמוסה של כדורגל הגיעה לסיומה, במסגרת המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון וה-31 בפלייאוף העליון של ליגת העל. בפסגה הגדילה הפועל באר שבע את הפער ממכבי ת"א ל-8 נקודות, ובתחתית הפועל אשקלון השיגה ניצחון חשוב על בני יהודה לפני המפגש של הפועל ת"א נגד כפר סבא. 

משחקי המחזור נפתחו בטקס מרגש למען ניצולי השואה לקראת אירועי יום הזיכרון, כחלק מפרוייקט "יחד למען הקהילה" של מנהלת הליגות לכדורגל והקבוצות. במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "אביב לניצולי שואה", עלו שחקני הקבוצות והשופטים עם חולצות ייחודיות ואת הקפטנים ליוו ניצולי שואה. במשחק המרכזי בטדי אף עלו שחקני שתי הקבוצות מלווים עם 22 ניצולים. כמו כן, אחזו השחקנים שלטים שחורים הנושאים מספר לבן לאות ציון והזדהות עם ניצולי השואה והוענקה תשורה לניצולים על ידי השחקנים.

השבת נפתחה עם ניצחון חשוב במיוחד של הפועל אשקלון על בני יהודה תל אביב. יובאנוביץ' כבש בנגיחה והעניק למארחת 0:1 שהגדיל את הפער מהפועל תל אביב ל-4 נקודות, לפחות עד למשחקם של האדומים מול הפועל כפר סבא ביום שני. במקביל, מכבי חיפה ניצחה באותה תוצאה את מכבי פתח תקוה במסגרת הפלייאוף העליון. שער של דקל קינן הנחיל הפסד שישי ברציפות לשחקניו של קובי רפואה, והפער של הירוקים מפתח תקוה הצטמצם ל-4 נקודות בלבד.

הפועל חיפה ו-מ.ס.ע אשדוד נפרדו בתיקו 1:1. אור אינברום כבש ראשון בביצוע נהדר, עדן בן בסט השווה 8 דקות לסיום. הפועל קרית שמונה והפועל רעננה סיפקו משחק דרמטי במיוחד, שהסתיים בניצחון של האורחת בדקה ה-95. קרית שמונה הובילה ראשונה, צמד של אבוחצירה קבע מהפך בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של עמנואל אמבולה, שובל גוזלן השווה בדקה ה-92 ושוקר הכריע בדקה ה-95 בדרך ל-2:3 משוגע של רעננה.

בדוחא הפועל באר שבע הפכה פיגור של 1:0 לסכנין לניצחון 1:3 משערים של אליניב ברדה, מהראן ראדי ואנתוני נוואקמה. אבידור כבש לזכות המארחת, אבל האלופה לא נבהלה והפכה את התוצאה. עם סיום המשחק התפנו האדומים לשמוע על המתרחש באצטדיון טדי, שם מכבי תל אביב עלתה ליתרון מוקדם מרגליו של טל בן חיים החלוץ בדקה ה-14, אבל רגע לפני סיום המחצית עידן ורד השווה את התוצאה. שחקניו של ליטו וידיגל ניסו ללחוץ במחצית השנייה אבל לא הצליחו לנצח, והפער לזכות באר שבע בפסגה גדל ל-8 נקודות יחד עם היתרון של האדומים בהפרש השערים.

 

הוסיפו תגובה