ברוכים הבאים לאתר המנהלת החדש

אנו שמחים להציג בפניכם את הבית החדש של הכדורגל הישראלי: סטטיסטיקות, סרטונים וכל העדכונים. הפירוט המלא - בכתבה

ברוכים הבאים לאתר מנהלת הליגות לכדורגל! אנחנו שמחים להציג בפניכם את הבית החדש של הכדורגל הישראלי. בהמשך למהפכת הסטטיסטיקה שהובילה המנהלת, האתר שם דגש על הנושא ומציג מאגר סטטיסטי נרחב במיוחד – המוביל בישראל ואחד מהמתקדמים באירופה. הוא מציג מעל 50 סטטיסטיקות שונות, הן אישיות והן קבוצתיות, ומאפשר לכם לבצע השוואות בין שחקנים וניתוחים שונים על פי עמדות על המגרש, על פי מחזורים ספציפיים וכדומה.

בין היתר ניתן לצפות בסטטיסטיקות אדות השחקן עם הכי הרבה מסירות מפתח בליגה (חנן ממן – 52), בעיטות לשער (גידי קניוק – 72), דריבלים (אנתוני נוואקמה – 155), חילוצי כדור (אליסון דוס סנטוס – 245), מרחק כולל בק"מ (בן בנימין – 259.2), מהירות מירבית (מהראן לאלה – 35.4 קמ"ש) ועוד עשרות פרמטרים שיתעדכנו באופן קבוע לאחר סיום המחזור.

באתר, שנבנה על ידי חברת Panda O.S, ניתן כמובן לצפות בכל התוכן שעולה בפלטפורמות השונות של המנהלת: תקצירי משחקים, סרטוני סטטיסטיקה, פרומואים, סרטוני אוהדים, מצלמת מנהרה ועוד. את כל זה תוכלו למצוא בעמוד וידאו. תחת עמוד "משחקים ותוצאות" ניתן להתעדכן בכל המועדים, עם אופציה לחיפוש לפי קבוצה, לפי מחזור ולפי תאריך מסויים.

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצביע ולהשפיע בבחירת שחקן השבוע ושער השבוע בליגת העל. מדי סיום כל מחזור נעמידמספר מועמדים לבחירת הקהל, כולל סרטונים ונתונים סטטיסטיים.

הוסיפו תגובה