נתניה חזרה לנצח, עכו עדיין בפסגה

שחקניו של דרפאיץ' הביסו 0:4 את הפועל קטמון, עכו ניצחה את לוד ונשארה במקום הראשון. ניצחון לנצרת עילית על הפועל ירושלים בקרב התחתית

המחזור ה-29 בליגה הלאומית הסתיים ואיתו לא מעט דרמות ומאבקים צמודים לקראת סיום העונה הסדירה.

בפסגה נשמר הסטטוס קוו, כאשר הפועל עכו ראשונה בטבלה ומכבי נתניה שנייה. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' אמנם חזרו לנצח, ועשו זאת בצורה מרשימה אחרי 0:4 על הפועל קטמון ירושלים, אך הם עדיין במרחק של נקודה מעכו. הצפוניים גברו על הפועל בני לוד רכבת בדרך לניצחון חמישי ברציפות.

הפועל רמת גן אסי שמרה על פער סביר משתי המובילות, אחרי שניצחה 0:1 את עירוני נשר שהסתבכה בתחתית. הפועל פתח תקוה המשיכה בתקופה הטובה וגברה 0:2 על בית"ר תל אביב בדרך למקום הרביעי בטבלה. מי שנצמדה אל השתיים היא מכבי אחי נצרת, שהשיגה ניצחון שני ברציפות עם 0:2 על הפועל עפולה. הפועל ראשון לציון התרחקה מהפלייאוף העליון אחרי שהפסידה להפועל ניר רמת השרון. עבור שחקניו של חיים שבו היה זה ניצחון קריטי שהעלה אותם מעל הקו האדום. מכבי הרצליה לא הצליחה להתקרב לפלייאוף העליון אחרי תיקו מאופס נגד מכבי שעריים רחובות.

במפגש החם של התחתית ניצחה הפועל נצרת עילית 0:1 את הפועל ירושלים. בכך נצרת עילית מטפסת למקום ה-14 (שמוביל בסיום העונה למבחנים), בעוד הירושלמים מתדרדרים עד למקום האחרון בטבלה, ממנו יורדים לליגה א'. 

הוסיפו תגובה