הדרבי של פ"ת הסתיים בתיקו 2:2, הפועל חדרה עם ניצחון דרמטי מול בני סכנין

מפגש הפסגה הפתח תקוואי לא איכזב עם תיקו מלא בדרמה, פנדל דרמטי של אלעד מדמון נתן לחדרתים את הניצחון

עידן ורד מנסה את מזלו בנגיחה לשער, בישול שלו השווה את התוצאה (צילום: מחלקת מדיה הפועל פ"ת)

המחזור ה-25 בליגת ONE-ZERO התחיל אתמול (שבת) עם חמישה משחקים ולא מעט דרמות.

הפועל פ"ת – מכבי פ"ת (2:2) : הדרבי החל בסערה כשכבר בדקה השישית לוקה סטור ניצל טעות בהגנת הפועל ואעלה את מכבי ליתרון. המארחת לא נרתעה והחלה לתקוף את השער, ובדקה ה-30' זה גם בא לידי ביטוי כשדניס אדניראן קיבל כדור לאחר ערבוביה ברחבה ובקלות השווה את התוצאה. במחצית השנייה שוב עלו המכביסטים ליתרון, הפעם לירן חזן מצא את גואינדו שכבש בקלות בדקה ה-67', אך גם הפעם ההקבוצה של בני לם לא התרשמה וחמש דקות לאחר מכן הרמה נפלאה של עידן ורד מצא את הראש של פורצ'ן באסיי, שנגח את הכדור לרשת, וקבע שוויון 2:2 בדרבי.

הפועל חדרה – בני סכנין (0:1): המשחק לא התעלה לרמות גבוהות, אך הדרמה האמיתית הגיעה בדקה השביעית לתוספת הזמן של המחצית השנייה, כאשר הכדור פגע בידו של עובדיה דארוויש ברחבת בני סכנין, ופנדל נשרק לטובת החדרתים. את הבעיטה ניגש לבעוט מלך השערים של הקבוצה אלעד מדמון, וללא היסוס החלוץ הצעיר כבש את שער הניצחון של המשחק, ונתן הפועל חדרה ניצחון 0:1.

מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה (2:0): שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להרבה מצבים במחצית הראשונה, לכן בתחילת המחצית השנייה שני המאמנים ביצעו חילופים התקפיים, כאשר אצל המארחת נכנס שלומי אזולאי, ואצל האורחת נכנס בר כהן. האחרון ניצל את ההזדמנות שניתנה לו, וכבר 15 דקות לאחר מכן קיבל מסירה מדוייקת מלירן רוטמן, וכבש את שערו השלישי העונה. חמש דקות לאחר מכן הנתנייתים גם הכפילו את היתרון כאשר מקסים פלקושצ'נקו השתחרר על סף הרחבה ובעט בעוצמה כדור שטוח היישר אל הרשת של אריאל הרוש. לסיכום, 0:2 לנתנייתים.

הפועל ת"א – הפועל ירושלים (0:0): לעומת הפועל ת"א שהתקשתה להגיע למצבים מול שערו של אדליי, קבוצתו של זיו אריה הרבתה לתקוף את שערו של שטקוס, ובדקהה-59' גם קיבלה הזדמנות בדמות פנדל לאחר עבירה של דן אייבינדר ברחבה. מתן חוזז ניגש לבעוט את הפנדל, אך שטקוס זינק נכון והדף את הבעיטה. 0:0 בבלומפילד בסיום.

היום (ראשון) תתארח מכבי חיפה באצטדיון גרין למשחק מול בני ריינה, ומכבי ת"א תשחק בטדי מול בית"ר ירושלים.

ביום שני תארח הפועל חיפה ואת הפועל ב"ש למשחק על המקום השלישי.

הוסיפו תגובה