הפועל חיפה חזרה מפיגור ל-1:2 מול הפועל חדרה, הפועל ב"ש הפסידה להפועל פ"ת

שער רביעי ברציפות של גיא מלמד נתן לחיפאים את הניצחון, קבוצתו של אליניב ברדה סופגת הפסד ראשון לעונה

המחזור הרביעי של ליגת ONE ZERO נפתח היום עם חמישה משחקים.

הפועל פ"ת – הפועל ב"ש: המחצית הראשונה לא כללה שערים אך לא היו חסרים בה אירועים, כאשר כבר לאחר 39 דקות שתי הקבוצות היו בעשרה שחקנים, לאחר שהורחקו באדום ישיר גם עידן ורד, שתיקל בחריפות את אופיר מרציאנו בדקה ה-22, וגם מריאנו בריירו שביצעה עבירה על פורצ'ן באסיי בדקה ה-39. בדקה ה-52 פורצ'ן באסיי עבר בקלילות את איתן טיבי באגף, מסר כדור רוחב לאבי ריקן, שכבש את שערו הראשון במדיי הפועל פ"ת וקבע את תוצאת המשחק. 0:1 למאחרת.

הפועל חדרה – הפועל חיפה: המשחק החל בצורה טובה למארחת, כאשר כבר בדקה החמישית למשחק אהרון ליה איסקה כבש מהנקודה הלבנה את השער הראשון למשחק. אך הפועל חיפה לא נבהלה ובדקה ה-41 תומר יוספי נגח כדור קרן היישר אל הרשת של אוהד לויטה והשווה את התוצאה. שבע דקות חלפו וכדור חזק של גיא מלמד חמק בין ידיו של לויטה, וקבע גם שער רביעי העונה לחלוץ וגם מהפך לזכות החיפאים. 1:2 בסיום לקבוצתו של רוני לוי.

מ.ס. אשדוד – מכבי פ"ת: לאחר מחצית ראשונה מנומנמת המחצית השנייה נפתחה בסערה, כאשר דיווד קופרמן הרים כדור קישתי ברחבה וקלראק רוברטסון נגח מקרוב היישר אל השער, 0:1 לקבוצה הביתית. התכולים לא היו מוכנים לצאת בידיים ריקות, שלחו המון שחקנים אל ההתקפה, וזה גם השתלם להם לאחר שבדקה ה-89 בעיצומה של התקפה מתפרצת גיל כהן נגע ביד ברחבת האדומים, ומוחמד הינדי כבש מהנקודה הלבנה וקבע שיוויון במשחק. 1:1 בסיום.

הפועל ירושלים – מכבי נתניה: במחצית הראשונה לא נרשמו הרבה אירועים יוצאי דופן, אך במחצית השנייה שתי הקבוצות העלו את קצב המשחק, ובדקה ה-75 זה גם בא לידי ביטוי כאשר בר כהן ניצל טעות של שוער הפועל ירושלים, אדביו אדליי, וכבש את שערו הראשון לעונה ואת השער הראשון של המשחק. התהובים כבר חשבו שהשער יספיק להם לניצחון, אבל בדקה השישית לתוספת הזמן אופק ביטון ניצל חוסר סדר ברחבה ובעט בחוזקה את הכדור היישר אל הרשת הנתנייתית, כשהוא קובע את השיוויון שנשמר עד שריקת הסיום. 1:1 בטדי.

מכבי בני ריינה – בית"ר ירושלים: לאחר המון הזדמנויות של הצהובים-שחורים בדקה השנייה לתוספת הזמן של המחצית הראשונה ירדן שועה הוכשל ברחבה, והאחרון גם ניצל את בעיטת העונשין בכדיי לכבוש את שער היתרון של בית"ר ממש לפני השריקה להפסקה. המחצית השנייה נפתחה בצורה שונה לגמריי, כאשר בדקה ה-52 שלומי אזולאי בעט מהאוויר כדור מזווית קשה (בדומה לשערו בשבוע שעבר) והשווה את התוצאה, אך לזמן קצר מכיוון שכבר ארבע דקות לאחר מכן ממאדו סמבה ניצל הרחקה לא טובה מכדור קרן, כבש את המהפך של בני ריינה, וקבע את תוצאת הסיום. 1:2 למארחת.

הוסיפו תגובה