הפועל כפ"ס תארח את מכבי יפו, הפועל עפולה תגיע לק"ש

ללא מאמן תארח קבוצתו של יצחק שום את הבולגרים, המוליכה תארח את הקבוצה של רומן זולו

הקהל של קריית שמונה, יחגוג גם השבוע? (צילום: ארז יעקבי)

המחזור החמישי של הליגה הלאומית ישוחק היום (חמישי) ובו ישוחקו שמונה משחקים.

בני שפרעם – הפועל ר"ג: העולה החדשה פתחה את העונה עם שתי נצחונות בארבעה משחקים, מנגד האורדונים ניצחו לראשונה רק במחזור האחרון, אך עשו זאת עם חמישייה לשערה של סקציה נס ציונה.

הפועל כפ"ס – מכבי יפו: לאחר שני הפסדים רצופים נפרדו בכפ"ס מהמאמן גל בראשן וכעת הקבוצה ללא מאמן, לעומתם הבולגרים כבר עם שבע נקודות ומגיעים לאחר ניצחון 1:4 על בני שפרעם.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל נוף גליל: לאחר פתיחת עונה קשה עם שני הפסדים האדומים מכפר קאסם התאזנו מעט במחזורים האחרונים עם שתי תוצאות תיקו, אך הם עדיין ללא ניצחון. מולם תעמוד הפועל נוף הגליל שצמודה בראש הטבלה להפועל ק"ש, ורק הפרש שערים משאיר אותה במקום השני.

הפועל ק"ש – הפועל עפולה: מוליכת הטבלה מרשימה מפתיחת העונה, והיא עושה רושם שהיא מוכנה לחזור אל הליגה הבכירה, מולם תתארח העפולאים סופרים ארבע נקודות משני המשחקים האחרונים וניראה שהם מתאוששים בשני ההפסדים בפתיחת העונה.

עירוני טבריה – הפועל ראשל"צ: שתי הקבוצות צמודות אחת אל השנייה בטבלה, כאשר לשניהן חמש נקודות ומה שמפריד בינהן הוא הפרש שערים של שער בודד (לזכות הפועל ראשל"צ).

הפועל א.א. פאחם – בני יהודה ת"א: אחריי ניצחון 1:4 על עירוני טבריה בני יהודה תגיע למגרש בא.א. פאחם כשלקבוצה עדיין אין ניצחון חוץ העונה. מנגד המארחת ספגה עד כה רק שער אחד העונה והיא תרצה לשמור על הסטטיסטיקה המכובדת הנ"ל לפחות עד למחזור הבא.

מכבי הרצליה – הפועל ניר רמה"ש: לאחר המהפך הדרמטי בשבוע שעבר מול הפועל עכו הרצליינים ירצו להמשיך את המומנטום הטוב, כאשר מולם תעמוד הפועל ניר רמה"ש שעדיין לא הפסדיה העונה.

סקציה נס ציונה – הפועל עכו: הפועל עכו תגיע לנס ציונה לאחר הפסד דרמטי למחזור הקודם למכבי הרצלייה, והיא תרצה להשכגיח אותו עם תוצאה טובה מול הסקציה, שגם היא מגיעה לאחר הפסד שהיא תרצה למחוק מהזכרון, כשבמחזור האחרון היא ספגה חמישה שערים מהפועל ר"ג.

הוסיפו תגובה