המחזור ה-34 בליגה הלאומית: מכבי פ"ת והפועל פ"ת עם ניצחונות חשובים בדרך לעלייה לליגה הבכירה

ניצחון 0:3 לקבוצה של בני לם מול הפועל א.א. פאחם וניצחון 0:3 לקבוצה של עופר טסלפפה מול עירוני טבריה, שער גדול לאלירן עטר בניצחון בני יהודה ת''א על הפועל כפ''ס וניצחון במשחק רב שערים להפועל ניר רמה''ש מול הפועל עפולה

המחזור ה-34 בליגה הלאומית יצא לדרך אמש (חמישי) עם שלושה משחקים, היום (שישי) שוחקו חמשת המשחקים הנותרים שנעלו את המחזור.
הפועל ר"ג אירחה את מ.ס. כפר קאסם. הקבוצה של אורי גוטמן הגיעה אל המשחק כשהיא במקום ה-11 בטבלה. מנגד, הקבוצה של תומר קשטן הגיעה אל המשחק כשהיא במקום ה-13 בטבלה. עדן הרשקוביץ' העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-54. בדקה ה-58 אושר אבו השווה את התוצאה. בדקה ה-63 גלאופילו האסלביינק השלים את המהפך של ר"ג. בדקה ה-67 לירן אלמליח קבע 1:3 ובדקה ה-78 שער עצמי של דואוגוי מאלה קבע 1:4.

מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל ראשל"צ. הקבוצה של אלדד שביט הגיעה אל המשחק כשהיא במקום ה-14 בטבלת הליגה. מנגד, הקבוצה של עמיר נוסבאום תגיע אל ההתמודדות כשהיא במקום ה-12 בטבלה. שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים אך לא ניצלו אותם וזה 0:0 בסיום.

מכבי פ"ת אירחה את הפועל א.א. פאחם. הקבוצה של בני לם הגיעה אל המשחק כשהיא במקום הראשון בטבלה. מנגד, הקבוצה של אדהם הדיה תגיע אל המשחק כשהיא במקום הרביעי בטבלה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-64 מפנדל של ארד בר, בדקה ה-71 איליה שקורין קבע 0:2. בתוספת הזמן של המחצית השנייה ארד בר השלים צמד וקבע 0:3 וניצחון חשוב לקבוצה של בני לם.

הפועל עכו תארח את מכבי יפו קביליו. הקבוצה של אלון זיו הגיעה אל המשחק כשהיא במקום החמישי בטבלה. מנגד, הקבוצה של איציק ברוך הגיעה אל המפגש כשהיא במקום השישי בטבלה. שתי הקבוצות ניסו לכבוש אך לא הצליחו לפגוש את הרשת וזה 0:0 בסיום.

הפועל כפ"ס אירחה את בני יהודה ת"א. הקבוצה של עומר פרץ הגיעה אל המשחק כשהיא במקום השמיני בטבלה. מנגד, החבורה של אלישע לוי תגיע אל המשחק כשהיא במקום השביעי בטבלה. בדקה ה-33 ראינו את אחד משערי העונה כשאלירן עטר בעט מעבר לקו החצי ופגש את הרשת. בדקה ה-74 עדן אוטאצ'י קבע 0:2 לאחר התקפה יפה.

הפועל פ"ת אירחה את עירוני טבריה. הקבוצה של עופר טסלפפה הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום השני בטבלה. מנגד, הקבוצה של אלירן חודדה תגיע אל המשחק כשהיא במקום השלישי בטבלה. המארחת כבשה ראשונה, בדקה ה-39 רז שטיין כבש מהנקודה הלבנה, בדקה ה-74 רועי זיקרי הכפיל את היתרון ממבצע אישי יפה. בדקה ה-90 עוז פרץ כבש את השלישי מנגיחה נהדרת. ניצחון חשוב לקבוצה של עופר טסלפפה.

הפועל נוף הגליל אירחה את א.ס. אשדוד. הקבוצה של מוטי איווניר הגיעה אל המשחק כשהיא במקום הלפני אחרון בטבלה. מנגד, החבורה של דוד רביבו תגיע אל המשחק כשהיא במקום האחרון בטבלה. בדקה ה-36 לנרי קהינדה כבש את הראשון של נוף הגליל, בדקה ה-52 אלון בוזורגי קבע את תוצאת המשחק, 0:2 בסיום.

הפועל עפולה אירחה את הפועל ניר רמה"ש. הקבוצה של שחר ויזנגר הגיעה אל המשחק כשהיא במקום התשיעי בטבלה. מנגד, הקבוצה של ירון הוכנבוים הגיעה אל המשחק כשהיא במקום העשירי בטבלה. עפולה עלתה ליתרון בדקה התשיעית משער של רועי אלימלך, בדקה ה-17 נתנאל אסקיאס השווה את התוצאה. בדקה ה-19 בן רייכרט השלים מהפך ובדקה ה-40 רוי מליקה קבע 1:3. בדקה ה-42 שחר הירש קבע 3:2 במשחק. ובדקה ה-63 אביחי וודג'ה קבע 3:3 דרמטי. האורחת לא ויתרה על המשחק ובדקה ה-83 איתי בן חמו כבש את שער הניצחון שסידר לקבוצה של ירון הוכנבוים את הניצחון.

לפניכם תוצאות משחקי המחזור ה-34 בליגה הלאומית

תמונה ראשית: אסף הופמן, הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה