המחזור ה-34 בליגה הלאומית: הפועל פ"ת תארח את עירוני טבריה, הפועל עכו תארח את מכבי יפו קביליו

שלושה משחקים בחמישי וחמישה משחקים בשישי. מכבי פ''ת תארח את הפועל א.א. פאחם, הפועל כפ''ס תפגוש את בני יהודה ת''א והפועל עפולה תארח את הפועל ניר רמה''ש

המחזור ה-34 בליגה הלאומית ייצא לדרך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים, מחר (שישי) ישוחקו חמשת המשחקים הנותרים שיינעלו את המחזור.
הפועל ר"ג תארח את מ.ס. כפר קאסם. הקבוצה של אורי גוטמן תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-11 בטבלה ולאחר ניצחון 1:4 מול מכבי אחי נצרת במחזור הקודם. מנגד, הקבוצה של תומר קשטן תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-13 במשחק ולאחר שוויון 3:3 מול א.ס. אשדוד במחזור הקודם.

מכבי אחי נצרת תארח את הפועל ראשל"צ. הקבוצה של אלדד שביט תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-14 בטבלת הליגה, לאחר הפסד 4:1 להפועל ר"ג במחזור הקודם. מנגד, הקבוצה של עמיר נוסבאום תגיע אל ההתמודדות כשהיא במקום ה-12 בטבלה ולאחר ניצחון 3:5 מול הפועל עפולה במשחק הקודם.

מכבי פ"ת תארח את הפועל א.א. פאחם. הקבוצה של בני לם תגיע אל המשחק כשהיא במקום הראשון בטבלה ולאחר ניצחון 0:1 מול עירוני טבריה במחזור הקודם. מנגד, הקבוצה של אדהם הדיה תגיע אל המשחק כשהיא במקום הרביעי בטבלה ולאחר ניצחון 1:2 על הפועל כפ"ס במחזור הקודם.

בשישי

הפועל עכו תארח את מכבי יפו קביליו. הקבוצה של אלון זיו תגיע אל המשחק כשהיא במקום החמישי בטבלה ולאחר הפסד במחזור קודם, 2:1 מול הפועל פ"ת. מנגד, הקבוצה של איציק ברוך תגיע אל המפגש כשהיא במקום השישי בטבלה ולאחר הפסד 2:0 לבני יהודה במחזור הקודם.

הפועל כפ"ס תארח את בני יהודה ת"א. הקבוצה של עומר פרץ תגיע אל המשחק כשהיא במקום השמיני בטבלה ולאחר הפסד 2:1 להפועל א.א. פאחם במחזור הקודם. מנגד, החבורה של אלישע לוי תגיע אל המשחק כשהיא במקום השביעי בטבלת הליגה אחרי שבמחזור הקודם גברה על מכבי יפו קביליו בתוצאה 0:2.

הפועל פ"ת תארח את עירוני טבריה. הקבוצה של עופר טסלפפה תגיע אל המשחק במומנטום חיובי במאבק העלייה לאחר ניצחון דרמטי 1:2 מול הפועל עכו במחזור הקודם וכשהיא ממוקמת במקום השני בטבלה. מנגד, הקבוצה של אלירן חודדה תגיע אל המשחק כשהיא במקום השלישי בטבלה, ולאחר הפסד 2:1 מול מכבי פ"ת במחזור הקודם.

הפועל נוף הגליל תארח את א.ס. אשדוד. הקבוצה של מוטי איווניר תגיע אל המשחק כשהיא במקום הלפני אחרון בטבלה, לאחר שבמחזור הקודם הפסידה להפועל ניר רמה"ש בתוצאה 3:0. מנגד, החבורה של דוד רביבו תגיע אל המשחק כשהיא במקום האחרון בטבלה ולאחר תוצאת תיקו, 3:3 מול מ.ס. כפר קאסם במחזור הקודם.

הפועל עפולה תארח את הפועל ניר רמה"ש. הקבוצה של שחר ויזנגר תגיע אל המשחק כשהיא במקום התשיעי בטבלה ולאחר הפסד 5:3 להפועל ראשל"צ במחזור הקודם. מנגד, הקבוצה של חי אבייב תגיע אל המשחק כשהיא במקום העשירי בטבלה ולאחר ניצחון 0:3 מול הפועל נוף הגליל במחזור הקודם.

לפניכם משחקי המחזור ה-34 בליגה הלאומית

תמונה ראשית: עודד חסין, עירוני טבריה

הוסיפו תגובה