הפועל עכו ניצחה את נוף הגליל, מכבי פ"ת ניצחה את ניר רמה"ש, ומהפך של אחי נצרת מול טבריה

צמד של רווה אסייג סידר לעכואים ניצחון חוץ, שני שערים בשתי דקות סידרו ניצחון לכתומים מהתקווה על הפועל ר''ג וניצחון 0:2 לחבורה של מוטי איווניר מול כפר קאסם

המחזור השלישי של הליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך, עם חמישה משחקים שהחלו ב-20:00.
הפועל נוף הגליל, שהצליחה להשיג רק נקודה אחת מתוך שש אפשריות בליגה, אירחה בביתה את הפועל עכו.
האורחים פתחו טוב יותר ועלו על לוח התוצאות בדקה ה-17 לאחר נגיחה של של רווה אסייג. על סף הירידה למחצית השנייה, בדקה ה-43 נבו שדו השווה וקבע 1:1 במחצית.
המחצית השנייה נפתחה בקצב מהיר, בדקה ה-54 רווה אסייג כבש את השני שלו עם עקב נהדר מתוך הרחבה וקבע ניצחון 1:2 לאורחים מעכו.

מכבי אחי נצרת אירחה בביתה את עירוני טבריה. בדקה ה-24 שער של גרשון קופי העלה את האורחים ליתרון 0:1.
12 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-36, בעיטה עוצמתית של יואל אבוחצירה השוותה את התוצאה
בדקה ה-70 שער של נואף בזיע הפך את תוצאת המשחק וקבע מהפך וניצחון חשוב למארחים.

הפועל א.א. פאחם אירחה בביתה את מ.ס. כפר קאסם. המשחק היה שקול עד לדקה ה-23 בה איתי טאקו בעט על סף הרחבה וקבע יתרון לקבוצה של מוטי איווניר. בדקה ה-82 סמאח מרעב כבש את השני למארחים וקבע את תוצאת המשחק. 0:2 לא.א. פאחם.

הפועל ניר רמה"ש אירחה בביתה את מכבי פ"ת. המשחק התפתח בצורה שקולה ורק פנדל מדויק של טל בן חיים בדקה ה-52 קבע הבדל בין הקבוצות וניצחון 3 ברציפות למלאבסים.

הפועל ר"ג אירחה בביתה את בני יהודה ת"א. המשחק היה שקול במידה רבה, ורק בדקה ה-80 עמית ביטון הצליח לפגוש את הרשת לאחר נגיחה מדויקת. בני יהודה המשיכה ללחוץ, ודקה מאוחר יותר, השיגה את השני שלה מרגליו של מאור ביטון שקבע 0:2 וניצחון ליגה ראשון העונה לכתומים.

לפניכם תוצאות המשחקים ששוחקו עד כה במחזור השלישי:

הוסיפו תגובה