המחזור השלישי בליגה הלאומית יוצא לדרך: הפועל פ"ת תתארח אצל כפ"ס, בני יהודה אצל הפועל ר"ג

מכבי פ''ת תתארח אצל ניר רמה''ש, בשני: הפועל עפולה תארח את מכבי יפו קביליו, והפועל ראשל''צ תארח את א.ס. אשדוד

המחזור השלישי של הליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי), עם חמישה משחקים. ביום שני ישוחקו עוד שלושה משחקים וינעלו את המחזור.
הפועל נוף הגליל תארח בביתה את הפועל עכו. האדומים מהגליל יקוו להשיג תוצאה טובה לאחר שבשני מחזורי ליגה, הצליחו להשיג רק נקודה אחת.
מכבי אחי נצרת תארח בביתה את עירוני טבריה. העולה החדשה לליגה הלאומית צברה כבר 4 נקודות בתום שני מחזורים ותקווה להמשיך בקצב צבירת הנקודות. הפועל ניר רמה"ש תארח את מכבי פ"ת: המלאבסים נהנים מפתיחת עונה טובה לאחר שני ניצחונות בשני משחקים, מנגד הקבוצה מהשרון מגיעה אל המשחק עם 4 נק' מתוך 6 אפשריות, ותנסה לצבור נקודות גם היום.
הפועל א.א. פאחם תארח בביתה את מ.ס. כפר קאסם. שתי הקבוצות מגיעות אל המשחק לאחר שהצליחו לצבור רק נקודה אחת מתוך 6 אפשריות.
הפועל רמת גן תארח בביתה את בני יהודה ת"א: שתי הקבוצות מגיעות אל המשחק לאחר שבשני המחזורים הן הצליחו להשיג נקודה אחת בלבד.
ביום שני: הפועל פ"ת תארח בביתה את הפועל כפ"ס, הכחולים מפ"ת נהנים גם הם מפתיחת עונה טובה לאחר שהשיגו שני נצחונות בשני מחזורי הליגה האחרונים שלהם.
הפועל עפולה תארח את מכבי יפו קביליו, העפולאים מגיעים אל המשחק לאחר שהצליחו לצבור 4 נקודות מתוך 6 אפשריות, הלבנים מיפו, הצליחו לצבור 3 נק' מתוך 6 אפשריות, וינסו לחלץ נקודות גם במחזור השלישי.
הפועל ראשל"צ תארח באצטדיון הברפלד את א.ס. אשדוד. שתי הקבוצות לא נהנו מפתיחת עונה טובה, הכתומים מראשל"צ הצליחו להשיג רק נקודה אחת בתום שני מחזורים, ואילו האדומים מאשדוד נחלו שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים שלהם בליגה הלאומית העונה.


לפניכם משחקי המחזור השלישי בליגה הלאומית:

הוסיפו תגובה