מכבי ת"א גברה על מכבי חיפה, הפועל ת"א על ב"ש

על אף ההפסד הירוקים הבטיחו כמעט סופית אליפות שנייה ברציפות, מכבי נתניה עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון על סכנין

הערב (שלישי) יצא לדרך המחזור ה-34 במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 20:30 התחיל המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-23 סטיפה פריצה סיים בנגיחה, אחרי בישול נהדר של איילון אלמוג. במחצית השנייה, צ'רון שרי הצליח לאזן את התוצאה בבעיטה מדהימה מחוץ לרחבה בדקה ה-66. בדקה ה-87 מכבי ת"א זכתה בפנדל וג'ורג'יה יובאנוביץ' החזיר את היתרון לצהובים. בתוך תוספת הזמן, אוסקר גלוך הבטיח עבור האורחת את הניצחון. בסיום, החיפאים הפסידו אך עדיין ביתרון שש נקודות בצמרת והבטיחו כמעט סופית את האליפות.

במקביל, הפועל תל אביב אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר. בדקה ה-49 שלומי אזולאי הקשר העלה את התל אביבים ליתרון. בדקה ה-68 הבאר שבעים זכו בפנדל ורמזי ספורי איזן את התוצאה. בדקה ה-88 ליעד רמות החזיר למארחת את היתרון ובכך העניק כמעט סופית לחיפה את האליפות. המארחים במקום החמישי עם 49 נקודות.

במשחק נוסף, מכבי נתניה ניצחה את בני סכנין בביתה. את השערים הבקיעו פטריק טומאסי שכבש בבעיטה חופשית נהדרת לפני סיום המחצית הראשונה, בוריס אינו הכפיל בדקה ה-66 ואמיר ברקוביץ קינח עם השלישי בתוספת הזמן. בסיום, הנתנייתים עלו למקום הרביעי בטבלה.

הוסיפו תגובה