נוף הגליל ומכבי פ"ת ירדו אל הליגה הלאומית

שער של אגאדה השאיר את הפועל ירושלים בליגה, מכבי פ''ת ונוף הגליל ירדו אל הלאומית

הערב (ראשון) שוחקו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון עם שלושה משחקים. בשעה 20:00 יצא לדרך המפגש בין הפועל ירושלים למכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. בדקה ה-33 נכבש השער היחידי במשחק, היה זה וויליאם אגאדה שכבש עבור המארחת, אחרי שסיים נהדר כדור עומק וניצח עבורה את המשחק. בעקבות הניצחון, הירושלמים נשארו בליגת הבורסה לניירות ערך והמלאבסים ירדו אל הליגה הלאומית.

במקביל, הפועל נוף הגליל יצאה למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה בידיעה שהפסד יוריד אותם אל הליגה הלאומית. בדקה ה-32 איתמר שבירו המצוין כבש את הראשון של הכחולים בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-73 שבירו השלים צמד נהדר אחרי בישול של מוחמד שכר והבטיח את ניצחונה של קבוצתו. בסיום, נוף הגליל ירדה אל הליגה הלאומית באופן רשמי, ק"ש ניצחה משחק חמישי ברציפות.

בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה באצטדין נתניה. בדקה ה-37 מקסים פלקושצ'נקו כבש את הראשון של החדרתים בבעיטה מדהימה מרחוק. בדקה ה-66 האסלביינק השווה את התוצאה אחרי בישול נהדר של ירדן שועה. בדקה ה-82 תמיר עדי כבש את שער הניצחון של הבית"רים בבעיטה יפיפיה מחוץ לרחבה. בסיום הירושלמים עדיין ללא הפסד בפלייאוף העליון.

תמונה ראשית: באדיבות הפועל ירושלים

הוסיפו תגובה