הפועל ירושלים גברה על הפועל חיפה, סכנין על מכבי ת"א

הפועל ירושלים פתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום, נוף הגליל הפסידה לחדרה, סכנין ניצחה בדקה ה-95 את מכבי ת''א

הערב (שבת) יצא לדרך המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון וה-32 בפלייאוף העליון של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 18:30 התחילו במקביל שלושה משחקים, בית"ר ירושלים אירחה את מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. בדקה השלישית הירושלמים עלו ליתרון משער של לירן רוטמן. בדקה ה-12 המלאבסים הצליחו לאזן, אחרי בעיטה נהדרת מהאוויר של ירדן כהן. בדקה ה-19 רוטמן השלמים צמד והחזיר את היתרון אל המארחת. בדקה ה-58 הכחולים השוו שנית את התוצאה אחרי שארד בר כבש מתוך הרחבה ובכך קבע את תוצאת הסיום. בעקבות התיקו האורחים עלו למקום ה-13 בטבלה.

במקביל, הפועל חיפה אירחה את הפועל ירושלים באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-52 וויליאם אגאדה הצליח להעלות את האורחת ליתרון, כשסיים נהדר התקפה מתפרצת. בדקה ה-84 זה כבר היה 2-0 עבור הירושלמים, כשאדוארדו גררו קיבל כדור בתוך הרחבה וכבש פנימה. בסיום, האדומים מהבירה פתחו פער של שלוש נקודות מהקו האדום ובשבוע הבא יארחו את מכבי פ"ת למשחק העונה של הפלייאוף התחתון.

במשחק נוסף הפועל חדרה ניצחה בחוץ את הפועל נוף הגליל בעזרת שערים של סטיבן אלפרד (19) ושובל גוזלן (90+1). המארחת ירדה למקום האחרון בטבלה עם 24 נקודות, כאשר נותרו עוד שני משחקים עד סיום העונה.

בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב באצטדיון דוחא. אחרי 90 דקות ללא שערים, היה זה גיא מלמד שכבש מתוך הרחבה את שער הניצחון של סכנין. עבור המארחת זהו ניצחון ראשון בפלייאוף העליון העונה והיא לא הפסידה לתל אביבים באף אחד מארבעת המשחקים שלה העונה.

תמונה ראשית: באדיבות הפועל ירושלים

הוסיפו תגובה