ניצחונות לריינה, כפר קאסם ונס ציונה

נקודה תספיק לריינה להעלות ליגה במחזור הסיום, ניצחון של כפר קאסם וגם היא תעלה ליגה, עכו גברה בביתה על ראשל''צ ונשארה בליגה

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-36 בליגה הלאומית עם שמונה משחקים שיצאו במקביל בשעה 16:00. במוקד, מכבי בני ריינה אירחה את הפועל כפר סבא. ריינה שידעה שניצחון יקרב אותה לעלייה, עלתה יתרון בדקה ה-65 משער נהדר של טדסה, שסיים התקפה מתפרצת בבעיטה לרשת. רגע לפני סיום המשחק אמיר עגייב כבש בהקפצה מעל השוער וניצח עבור המארחת את המשחק. בעקבות הניצחון, תיקו יספיק לריינה במחזור הסיום נגד הפועל אום אל פאחם להבטיח עלייה לליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק נוסף, מ.ס. כפר קאסם ניצחה בביתה את בני הודה תל אביב. הכתומים הצליחו עוד לאזן את התוצאה בדקה ה-40 על ידי אבישי כהן, אבל שתי דקות אחר כך אלעד שחף הפך את התוצאה ולקראת הסיום כפר קאסם כבשו שני שערים נוספים בכך שמרו על המקום השני, כאשר ניצחון במחזור הבא נגד כפ"ס יבטיח עבורם את העלייה. סקציה נס ציונה גברה על הפועל פתח תקווה והיא במרחק שתי נקודות מכפר קאסם ויקוו למעידה של כפר קאסם וניצחון על בני יהודה על מנת להעלות ליגה.

בתחתית, הפועל עכו ניצחה את הפועל ראשון לציון בעזרת שער כארים אבו באקר בדקה ה-51 ובכך הבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית. הפועל רעננה גברה בחוץ על אחי נצרת ובמחזור האחרון תתמודד עם הפועל ראשון לציון על הירידה.

לכל תוצאות המחזור ה-36 בליגה הלאומית:

הוסיפו תגובה